کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۶۷۱
تاریخ خبر:

ویدئو بیهوشی ون رونی در مسابقه بوکس خانگی / پیشنهاد تکرار این مسابقه به رونی

وین رونی بازیکن سرشناس منچستریونایتد روز قبل از بازی با تاتنهام با هم بازی سابق خود یعنی باردسلی یک مسابقه بوکس در آشپزخانه منزل خود برگزار کرد که در یکی از ضربات باردسلی به صورت رونی باعث شد این بازیکن برای چند ثانیه ای بیهوش شود. رونی بعد از انتشار این فیلم توسط روزنامه دیلی سان گفت که قرار نبوده این فیلم پخش شود.
اما حالا یک بنگاه شرط‌بندی در بریتانیا از مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ خواسته اقدام جنجال‌برانگیز چندی پیش خود را که موجی از انتقادات را به سوی او روانه کرد، تکرار کند.
بنگاه شرط‌بندی پدی پاور ایرلند به وین رونی پیشنهاد داده که اگر مبارزه بوکس اخیر خود را با فیل بردزلی، مدافع تیم استوک‌سیتی تکرار کند، ۵۰ هزار پوند به بنیادهای خیریه کمک خواهد کرد.

رونی در ابتدای هفته جاری روی رینگ رفت تا با مدافع ۲۵ ساله استوک سیتی مبارزه کند که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی داشت و انتقادات فراوانی را هم برای مهاجم منچستریونایتد به همراه داشت.

اکنون بنگاه پدی پاور از رونی خواسته است که این مبارزه را تکرار کند و حتی پیشنهاد کرده که این مبارزه در ورزشگاه اولدترفورد به نمایش درآید.
وین رونی علاوه بر فوتبال علاقه فراوانی هم به رشته بوکس دارد و مسابقات این رشته ورزشی را دنبال می‌کند. مبارزه اخیر او با بردزلی آن قدر جنجال به پا کرد که گران‌‌ترین مبارزه تاریخ بوکس دنیا (۳۰۰ میلیون دلار) را که قرار است در ماه اردیبهشت سال آینده میان مانی پاکیائو و فلوید می‌ودر برگزار شود، تحت الشعاع قرار داده است.

لینک دانلود ویدئو :

کدخبر: ۲۰۶۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر