کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۶۳۴۸
تاریخ خبر:

وقتی عادل هم سانسور شد

عادل فردوسی پور در برنامه دورهمی حاضر شد و به سوالات مهران مدیری پاسخ داد. مهم ترین بخش صحبتهای او را از قول خبرآنلاین برایتان نقل می کنیم:

راحتی در اجرا:عادل در پاسخ خاطره ای گفت از زمانی که کارشناس برنامه مشغول صحبت بوده و او از صدابردار خواسته میکروفنش را ببندد و از استودیو خارج شده و به پورمحمدی زنگ زده و از او وقت بیشتری برای برنامه‌اش خواسته.

جذابیت فوتبال:علاقه به فوتبال به این دلیل است که خیلی غیر قابل پیش بینی است. مثلا ما الان می‌توانیم یک درصد شانس قائل باشیم برای این‌که در بازی با اسپانیا سردار آزمون گل‌زنی کند و بیرانوند تمام توپ‌های اسپانیایی‌ها را بگیرد و ما برنده میدان باشیم همان‌طور که در دیدار با آرژانتین نزدیک بود این اتفاق بیفتد.

..زنان در ورزشگاه و سانسور: در ادامه اما اتفاق عجیبی افتاد و آن هم تقطیع واضح صحبت‌های عادل فردوسی پور درباره ورود زنان به ورزشگاه بود. به طوری که پس از جمله «اینجا خانم‌ها و آقایان کنار هم نشستند چه قدر خوب و صمیمی هستند مثل سینما…» به یک‌باره مکثی پیش آمد و بعد این جمله پخش شد که: «الان واقعا جو ورزشگاه مناسب نیست یک چیزهایی می گویند.»

فردوسی پور در پاسخ به آخرین سوال هم از احساس خوشبختی‌اش به خاطر این‌که در کاری که دوست دارد فعالیت دارد و به مردم خدمت می‌کند گفت. پس از آن وقتی مدیری از او پرسید به موزه دورهمی چه هدیه‌ای می‌دهید نام دورهمی را چند بار اشتباه تلفظ کرد تا شوخی‌ای هم با ماجرای معروف تلفظ اشتباه نام موزه لوور داشته باشد.

کدخبر: ۲۰۶۳۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر