کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۶۶۱۸۷
تاریخ خبر:

ورود احتمالی ویل اسمیت به دنیای سیاست

بازیگر ۴۷ ساله در مصاحبه اخیر خود با «هالیوودریپورتر» در رابطه با وقایع سال جاری امریکا گفته: «این روزها به قدری خشمگینم که نمی توانم بخوابم» و به همین دلیل شاید اسمیت بخواهد این نارضایتی را در مسیر دیگری مثل سیاست وارد کند تا بتواند قدمی مثبت در جهت بهبود اوضاع - یا دست کم حال خودش - برداشته باشد.

به گزارش آی‌سینما، اسمیت که در برنامه «اواردز چتر» با اجرای اسکات فینبرگ شرکت کرده بود درباره اهداف آینده اش از جمله برنامه اش برای ارتقای توانایی هایش به مرحله ای که «برای این دنیا مفید باشد» حرف زد. بازیگر ۴۷ ساله به فینبرگ گفت: «این روزها سخت مشغول کار هستم و قصه گویی ام دارد ارتقا پیدا می کند، توانایی ام به عنوان یک بازیگر برای این که با بدن و صدایم بتوانم ایده هایم را انتقال بدهم رو به افزایش است.» او اضافه کرد: «و می دانید، همین طور که به چشم انداز سیاسی کشور نگاه می کنم فکر می کنم ممکن است در آن حوزه آینده ای داشته باشم. شاید آنجا به حضور من نیاز باشد.»

اسمیت در ادامه صحبت هایش توضیح داد: «امسال اولین بار است که به قدری خشمگینم که شب ها نمی توانم بخوابم، می دانید؟ در نتیجه احساسم این است که در یک مقطعی در آینده ای نزدیک صدا و بیانم را در مسیری متفاوت به کار خواهم گرفت.»

در اوایل مصاحبه یادشده، اسمیت اعتراف کرده بود که خودش را «خیلی خاص و با استعداد» نمی داند - اظهارنظری متواضعانه که می تواند هنگام ورود به دنیای سیاست برایش مفید واقع شود. او که از روز کریسمس با درام ورزشی «ضربه مغزی» بر پرده سینماها ظاهر خواهد شد، می گوید: «من خودم را آدم خیلی خاص و با استعدادی نمی دانم - خودم را قدری بالاتر حد متوسط استعداد می دانم - اما هیچ کس پشتکار من را ندارد. من قدری استعداد دارم و بعد مهارت را هم به آن اضافه می کنم و می توانم کاری کنم باشکوه به نظر برسد، می دانید؟»

بازیگر سری فیلم های «مردان سیاهپوش» همچنین درباره تازه ترین فیلم خود که درباره یک آسیب شناس پزشکی قانونی به نام بنت امالو است حرف زد. امالو یک شخصیت واقعی متولد نیجریه است که با خدماتش در لیگ ملی فوتبال امریکا توانست ثابت کند ضربه های مغزی باعث ایجاد آسیب های مزمن در بازیکنان فوتبال می شود.

اسمیت در میان صحبت هایش اشاره کرد امالو احترام بسیار زیادی برای «رویای امریکایی» قایل بود؛ همان عشقی که برخلاف نارضایتی از وضعیت فعلی سیاست های کشورش، اسمیت نیز در دلش احساس می کند. او می گوید: «امریکا تنها جایی روی کره زمین است که من می توانستم وجود داشته باشم. هیچ کشور دیگری روی کره زمین ویل اسمیت تحویل جامعه نمی دهد، می دانید؟»

کدخبر: ۶۶۱۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reza23

    جالبه چقدر مردم امریکا به کشورشون عشق دا رن و برای پرچمشون احترام قائل هستن .با ا ینکه امریکا یه کشور امپریالیسم و زورگو و مستبده.و هر کشوری که باهاش دوسته میچاپه و هر کی که باهاش دوستی نمیکنه باید تحته فشار اقتصادی و تحریم ووو قراربگیره .به نظرمن بهتر به این زورگو باج بدیم تا بیچا رمون نکنه.?اون وقت برای خودشون بهشته