کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۱۵۲۵
تاریخ خبر:

واکنش پلیس به انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش

سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش توسط مأموران شهرداری و پلیس گفت: افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می‌شوند.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب یک مامور پلیس و یکی از ماموران شهرداری با یک نفر دستفروش که در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است، اظهار داشت: بارها براساس تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده‌ایم که کارکنان پلیس باید رفتارشان را در حین انجام ماموریت‌های انتظام‌بخشی جامعه در چارچوب دکترین و آموزه پلیس مهربان و مقتدر انجام دهند.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: براین اساس هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتاً افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می‌شوند.

وی تاکید کرد: بدیهی است سازمان‌هایی که برای انجام ماموریت خود از نیروی پلیس کمک می‌گیرند نیز نباید به گونه‌ای عمل کنند که آنها را در موقعیت‌های چالش‌ برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان شهروندان جامعه و همچنین دستفروشان عزیز باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق سایر شهروندان رعایت کنیم و قطعاً سازوکارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان از سوی شهرداری فراهم می‌شود.

کدخبر: ۱۹۱۵۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • prance

    اخی، تنبیه انظباطی،اثری هم داره

  • golyakh186

    برخورد انظباتی مثلا یعنی چی برو یک گوشه کلاس وایسا بک پاتو بالا نگه دار .واقعا ک ا ابمور کارا از نظر من بخشیدنی نیست.چند تا گنده لات تو شهرداری استخدام کردن که ا ین کارارو بکنه

  • mamadariay

    دروغ میگه

  • 0000

    الان مثلا شما با مامور خاطی خودتون چکار کردید؟

  • ario2806

    تذکر و برخورد انظباطی؟!چه جالب! یعنی دست کم این واکنشتان در همون حد و اندازه تذ کر و برخورد این ماموران نظم بخش شهری با اون دستفروش هست؟