کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۸۶۹۸
تاریخ خبر:

واکنش پدر آتنا اصلانی به اعدام قاتل دخترش

پدر آتنا اصلانی گفت: امیدوارم موضوع اعدام قاتل دخترم درس عبرتی برای دیگران باشد تا خدای نکرده هیچ پدر و مادری همانند من داغدار فرزندشان نباشند.
تسنیم: بهنام اصلانی اظهار داشت: امیدوارم موضوع اعدام قاتل دخترم درس عبرتی برای دیگران باشد تا خدای ناکرده هیچ پدر و مادری همانند من داغدار فرزندشان نباشند.

وی افزود: هم‌اکنون نیز در غم هجران دخترم می‌سوزم و به همین خاطر نمی‌خواهم این اتفاق برای هیچ‌کس دیگری رقم بخورد و فرزندش را به این شکل از دست دهد و طعم بدبختی را بکشد.

پدر آتنا اصلانی بیان کرد: از همه مردم ایران و دستگاه‌های نظامی و انتظامی و دستگاه‌های قضائی کمال تقدیر و تشکر را دارم و این لطف بزرگ را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که برای گرفتن حق فرزندم همه پا به پای ما بودند و ما را یک لحظه تنها نگذاشتند.

کدخبر: ۱۷۸۶۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sepideh.al

    خدا بهت صبر و تحمل داغ فرزندتو نصیبت کنه

  • morad

    خدا بهت صبر بده انشاالله هموطن

  • alireza1348

    برای ما هم باید درس عبرت بشه که بیشتر مر اقب بچه هامون باشیم و چیزایی که لازمه یا دشون بدیم تا اصلاً در این موقعیتها قرار نگیرن یا اگر گرفتار شدن چیکار کنن . آتنا و آتناهای آشکا ر و پنهان دیگه قربانی خو ی حیوانی آدم نماها و غفلت جامعه شدند . ر وحشون شاد

  • golyakh186

    خدا صبر بده

  • gharibe

    خوشبحالتون قاتل ستایش قریشی هنوز زندس

  • soliman

    امیدوارم پدرها به خصوص مادرها دختران رو اموزش بدن وبیشتر اون هارو به رفتارهای اخ لاقی ونماز بیشتر تشویق کنن.انشاله شاهد ه مچنین جنایت هایی نباشیم.?