کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۱۱۸۸
تاریخ خبر:

واکنش سردار غیب‌پرور به حرکت قهرمان اوکراینی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به المار نورعلی اف از اقدام او که با لباس مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی سکوی قهرمانی حضور یافت، تقدیر کرد.
به گزارش خبرآنلاین، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی خطاب به «المار نورعلی اف» از اقدام او که با لباس مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی سکوی قهرمانی حضور یافت، تقدیر کرد.

متن پیام تبریک سردار غیب پرور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

فرزند عزیزم «المار نورعلی اف»

سلام علیکم

اقدام قهرمانانه شما و حضورتان با لباس مزین به تصویر رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) با شعار لبیک یا خامنه ای نماد جوان مومن انقلابی امروز در جهان است.

عشق جنابعالی به ولایت که برخاسته از منشا عمیق دینداری می باشد الگویی برای تمامی آزادیخواهان و قهرمانان جهان است.

اینجانب حرکت ارزشمند شما قهرمان عاشق و ولایت مدار را پاس داشته و مسرت و مباهات خود را به وجود چنین جوانانی اعلام می دارم.

کدخبر: ۲۶۱۱۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamid.b58

    بودجه بهش تعلق نگیره صلوات

  • khordbin

    الحق که اقامت وتابعیت دائمی ایران حق ایش ونه بزورهم که شده باید بیارن نگهش دارن ا ینجا!

  • _user_1561372155

    سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس بسیج مستضعف ین به آمریکا گفت: جرأت ندارید به ۳ نقطه ایران حمله کنید.آقای غیب‌پرور، بان کی‌مو ن زمانی که دبیرکل سازمان ملل بود به یکی از هموطنانمان گفته بود: آمریکا به گاومیش میماند که ما کره‌ایها خودمان را به پستا نش چسبانده‌ایم ولی شما ایرانی‌ها سوار شا خش شده‌اید. سرور گرامی، تنها راه نجات کش ور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: ۱- مذا کره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی ، ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشک ر از توجه شما،