کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۱۲۳۷۵
تاریخ خبر:

واکنش رامبد جوان به توهین مجدد «یالثارات»

رامبد جوان، طی یادداشتی نسبت به توهین نشریه «یالثارات» واکنش نشان داد.

رامبد جوان در صفحه اجتماعی خود نوشت:

چند روزیه که اوقاتم تلخه. تلخه چون فحش دادن و رکیک حرف زدن و خشونتهاى مختلف داره تبدیل به یک رفتار قانونى و مدنى مى شه. از خیلیها که توى فضاى مجازى از هیچ رکاکتى دریغ نمى کنن تا اونهایى توى خیابونا حتى براى یه بوق وقاحت و خشونت رو مى تونن به اوج برسونن. تا آقایان در یالثارات به عنوان یک نشریه ى رسمى و به ظاهر حافظ ارزشهاى مهمى مثل انقلاب،جنگ،شهدا و….و هر چیزى که این مملکت و مردم عزیزش بهش تکیه مى کنن و مى بالن. باورم نمى شه که چقدر مى شه وقیحانه و رسمى در برابر چشم زن و بچه و جوون این مملکت رکیک و زشت حرف زدن رو به نمایش گذاشت.اى روزگار…!!!

از بزرگتراى این سرزمین خواهش مى کنم بزرگترى کنن و به این وضع ترسناک پایان بدن چون انگار قانون هم کارى ازش برنیومده. یادمون نره ما همیشه شهره بودیم به کلى خصلت خوب و زیبا که ادب و احترام و حجب و حیا از مهمترین اونهاست.

کدخبر: ۱۱۲۳۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohsenbayat

    الانم شهره هستیم اما نه به اون چیزایی که شما گفتی! هیچ فرهنگ و ادبی برامون نموند ه ، تا اینو باور نکنیم نمیتونیم شروع به اصلاح شدن کنیم

  • alireza678

    چراغ ها رو خاموش کنید تا آقایون راحت بشن ! !

  • mh1357

    laik…. rambood

  • mkhan

    لایک

  • saeedhyas

    آفرین رامبد ….میگم قانون چیه؟؟؟؟؟؟؟

  • babak.ho

    این جماعت یالثاراتی و امثالهم تو این کشو ر بالای قانون قرار دارن و کسی هم نمی تون ه کاری بکنه. پس بیخودی التجا به این اون نباید برد. متاسفانه این جور رفتارها شده یه جور پله ترقی. آره خیلی ها اینجوری ترق ی کردن البته به بهای بی ارژش شدن همون ار زش هایی که همون حافظان ریاکار ادعای حفاظ ت ازشون رو دارن.

  • asghar

    من که باور نمیکنم ما ایرانیها یه روزی ان سانهای متمدنی بودیم