کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۳۵۷
تاریخ خبر:

هوآوی P۱۰ لایت رونمایی شد

کمپانی چینی هوآوی ساعاتی پیش، عضوی جدید تحت عنوان هوآوی پی ۱۰ لایت را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد و از مشخصات آن پرده برداشت.
به نوشته وب سایت تک شات ، کمپانی چینی هوآوی ساعاتی پیش، عضوی جدید تحت عنوان هوآوی پی ۱۰ لایت را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد و از مشخصات آن پرده برداشت.
این گوشی که از مدت ها پیش، شایعات مربوط به رونمایی آن در فضای وب به گوش می رسید بالاخره به طور رسمی در کشور مالزی برای علاقه‌مندان به این برند چینی رونمایی شد. محصولی ارزان قیمت که به دنبال عرضه دو گوشی قدرتمند پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس رونمایی شده و قرار است با رنگ های طلایی و مشکی گرافیتی روانه بازار شود.
و اما در خصوص مشخصات این اسمارت فون باید گفت که هوآوی پی ۱۰ لایت از نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده کایرین ۶۵۵، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می برد و علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند به کمک سنسور های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت های پشتی و جلویی این گوشی، عکس ها و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کنند.
هوآوی در این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که این ظرفیت در گوشی های پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، برابر با ۳۳۵۰ و ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی تعیین شده بود. پیش فروش این سه گوشی از ۲۳ مارس آغاز و از ۳۱ مارس نیز روانه بازار خواهد شد.
هوآوی با معرفی این گوشی، سه مدل از خانوده پی ۱۰ را که هر سه از مشخصات و قابلیت های متفاوتی بهره می برند روانه بازار کرده و این یعنی، کاربران می توانند با توجه به نیاز و البته میزان پولی که برای خرید این گوشی در نظر گرفته اند، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

کدخبر: ۱۵۱۳۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • moualem

    مفت نمیارزه