کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۸۱۶
تاریخ خبر:

همه چیز درباره نمایش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی قیمت بلیت بازی امروز ایران و اسپانیا برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی را ۱۵ هزار تومان عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق سایت سینما تیکت نسبت به خرید بلیت و رزرو صندلی خود اقدام کنند.

ناصر محمودی فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بلیت فروشی امشب (چهارشنبه) بازی دو تیم فوتبال ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی نداریم و کسانی که می‌خواهند بازی ایران و اسپانیا را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند باید از طریق سایت سینما تیکت نسبت به خرید بلیت و همچنین رزرو صندلی خود اقدام کنند.

وی درباره میزان جمعیت پیش بینی شده برای حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی گفت‌: برنامه‌ریزی ما برای حدود ۱۰ هزار جمعیت است و سعی کردیم خدمات لازم را در این زمینه به خوبی به مردم ارائه دهیم. البته اگر استقبال بیشتری صورت گیرد سعی خواهیم کرد به نحو احسن پذیرای خانواده‌ها باشیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره قیمت بلیت تمام شده دیدارهای ایران و ‌اسپانیا در ورزشگاه آزادی، خاطر نشان کرد: قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان است و ما سعی کردیم این قیمت را بر اساس قیمت سینما در نظر بگیریم.

محمودی فرد در پاسخ به این پرسش که درب ورزشگاه آزادی از چه ساعتی باز خواهد شد، گفت‌: درب ورزشگاه آزادی برای حضور خانواده‌ها جهت تماشای دو تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و اسپانیا امشب ساعت ۱۸:۳۰ باز خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که حضور مردم در ورزشگاه آزادی از کدام درب آزادی امکان پذیر است، گفت‌: در این شب سعی کردیم درب ورودی غربی و شرقی را برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی مهیا کنیم، اما در شب‌های دیگر به دلیل تداخل بازی فوتبال با جام ملت‌های والیبال در ورودی غربی، محدودیت‌هایی ایجاد خواهد شد که سعی داریم با مدیریت خوب امکان حضور جمعیت از درب غربی را نیز فراهم کنیم.

محمودی فرد همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی بازرسی بدنی نیز صورت خواهد گرفت یا خیر؟ در این باره اظهار کرد: مسائل امنیتی به‌ هر حال صورت خواهد گرفت، اما سعی خواهیم کرد بازرسی به صورت دستی نباشد و مردم از طریق گیت وارد ورزشگاه آزادی شوند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این پرسش که آیا ممنوعیتی برای آوردن خوراکی توسط مردم به درون ورزشگاه آزادی وجود دارد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: ما سعی کردیم برای نظافت ورزشگاه آزادی غرفه‌هایی را درون ورزشگاه آزادی پیش‌بینی کنیم تا مردم مجبور نباشند همراه خود خوراکی به ورزشگاه وارد کنند و من از مردم خواهش می‌کنم حدالامکان با خود خوراکی به ورزشگاه نیاورند. با توجه به این که این اقدام برای اولین بار انجام می‌شود و مسئولان کشور و همچنین استانداری، شورای اسلامی شهر تهران و مسئولیت امنیتی اجازه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی را فراهم کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم دستاورد مثبتی از این حضور داشته باشیم و با مشکل خاصی مواجه نشویم.

وی در پایان درباره برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا مر دم در اولین حضور خود در ورزشگاه آزادی شب خوب و شادی را پیش رو داشته باشند. بنابراین با توجه به جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی ما سعی کردیم در کنار پخش زنده بازی فوتبال ایران و اسپانیا، جنگ شادی و غرفه‌های فرهنگی در داخل ورزشگاه آزادی داشته باشیم و همچنین غرفه‌هایی نیز از نظر اقتصادی و تجاری برای فروش کالا داشته باشیم. به‌ هر حال امیدوارم که بتوانیم در اولین حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی محیط شادی را برای آنها فراهم کنیم.

کدخبر: ۲۱۵۸۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mosi62

    ای خاک بر سر ما، همه جای دنیا تماشای این جور برنامه ها رایگانه و با رفاه تمام اما اینجا واسه ورود نفری 15 باید بدی تازه ب ماند نبود امکانات و بی احترامی هایی که خ واهد شد..

  • reyhane_77gh

    چه حرکت خوبی :))

  • sheeva

    امیدوارم مردم ما کاری نکنن که فرصت دست ک وته بینی بعضیا داده بشه…

  • hamedali

    وای بر احوال ما که برای دیدن بازی تیم مل ی باید هزینه کنیم بعد تمام امکانات فراهم نشده

  • sahar.mansury

    چرا ۱۵ هزار تومن؟ چون خود دولت برگزار کن نده س باید رایگان باشه. مطمئن باشید اگه استقبال نشه قطعا مسئله مالی و فاصله راه باعثش هست. پنج نفر اعضای یه خانواده بجای اینکه هزینه رفت و برگشت و تماشای بازی و دوتا بستنی یا پاپ کورن که حدود صدهزار ت ومن میشه رو قطعا پرداخت نخواهند کرد. انگ ار تو این مملکت زندگی نمیکنید و وضع مالی مردم رو ندیدید.

  • mohamadyousefi121

    دل خوش نباشید بدستور دادستان کلن هوا شد