کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۸۵۰۴
تاریخ خبر:

همسر مهدی کروبی: می‌گویند فرجی در حصر می‌شود

همسر مهدی کروبی گفت: من از بزرگان و مسئولین می‌خواهم بک بار هم شده شفاف درباره حصر توضیح دهند؛ چراکه حاشیه رفتن درست نیست.

به گزارش ایسنا، فاطمه کروبی در کنگره انجمن مدرسین دانشگاه‌ها اظهار کرد: پس از حادثه دلخراش زلزله روزهای بسیار بدی را پشت سر می‌گذاریم. وقتی می‌گویند کروبی، عزیزان انتظار دارند ما از حصر بگوییم. حدود سه هزار روز از حصر سه عزیز؛ آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد می‌گذرد که خوراکی برای دشمنان شده است. حصر نه عقلانی است و نه انسانی . حصر کاملا غیر قانونی است.

وی ادامه داد: شورای امنیت ملی کشورمان با چه مجوزی چنین تصمیماتی را اتخاذ می‌کند. من از بزرگان و مسئولین می‌خواهم یک بار هم شده شفاف توضیح دهند. حاشیه رفتن که درست نیست.

وی سپس گفت: تا کی می‌خواهند از تریبون‌های رسمی و ملی هرچه می خواهند بگویند؟ یک لحظه فرصت به آن‌ها داده نشد از خود دفاع کنند. آقایان به دنبال فرسایشی شدن شرایط آن‌ها هستند که همین شده است. چه پاسخی در آینده به ملت عزیز خواهند داد؟ عزت و ذلت دست خداوند است و این عزیزان در دل مردم هستند.

کروبی خاطر نشان کرد: می‌گویند فرجی می خواهد بشود؛ ما که ندیدیم. هیچ اتفاقی نیفتاده است. البته تازگی‌ها بچه‌ها می‌توانند بروند و بیایند و همچنین دو نفر با آقای کروبی دیدار کردند و خانه از حضور ماموران خالی شد.

کدخبر: ۱۸۸۵۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hoseinr

    باید اعدام بشن نه حصر

  • z.m

    بله حق با شماست جزای خائن حصر نیست اعدام ه ما هم موافقیم منتها خواستن در حقشون لط ف کرده باشن که فقط حصر رو گذاشتن

  • ناشناس

    هر انقلابی فرزندان خود را می بلعد…… روزگ ار همینه اگر اقایون ترسی ندارن بذارن این ا یه بار از این همه تریبونی که هرچی هروق ت دلشون خواسته گفتن، از خودشون دفاع کنن مملکت ما طوری شده هرکی حرفی بزنه یا دشمن نظامه یا خون شهدا و مهمورالدمه. خودشونم که جای خدا نشستن هر کاری دلشون خواست می کنن