کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۷۹۶
تاریخ خبر:

نوید محمدزاده در شمایل بهروز وثوقی «گوزن‌ها»/ عکس

پوستر تازه «عصبانی نیستم» با الهام از پوستر فیلم «گوزن‌ها» ساخته مسعود کیمیایی که مرتضی ممیز آن را طراحی کرده بود، منتشر شد.
به گزارش خبرآنلاین، نوید محمدزاده، بازیگر فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان با انتشار پوستر تازه و متفاوت این فیلم در اینستاگرام نوشت: «پوستر تازه «عصبانی نیستم!» تقدیم به بهروز وثوقی، پوستر تازه فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته رضا درمیشیان با طراحی آرش تنهایی با ادای دین به مرتضى ممیز طراح پوستر «گوزن‌ها»ى مسعودکیمیایى رونمایی و به بهروز وثوقى تفدیم شد.

اکران «عصبانی نیستم!» که پرفروش‌ترین فیلم اکران دوم بهار است همچنان در سینماها ادامه دارد، پوستر طراحی شده دو نسخه است که نسخه دومش فردا منتشر خواهد شد.»

کدخبر: ۲۱۴۷۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    اینا هم توی نب و تاب مرگ ناصر ملک مطیعی و زمزمه ها بازگشت بهروز وثوقی به ایران ب رای فروش بیشتر پوستر رو تقدیم کردن به به روز وثوقی !!!

  • daniell

    واقعا که نوید محمدزاده هم چقدر خوشش اومد ه ، آخه تو در حد سلطان بهروز میتونی باشی که پررو پررو اومدی پیام هم دادی؟؟؟؟؟از فوتبالیستها یاد بگیر که به اعتبار یه باز یکن شاخص ، دیگه کسی شماره پیرهنشو نمیپوش ه و تا ابد بایگانی میشه