کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۸۶۴
تاریخ خبر:

نسل جدید رنجروور اووک کوپه

پس از توقف عرضه نسخه سه درب لندروور رنجروور اووک سه درب در آمریکا، این برند بریتانیایی سال آینده اقدام به خاتمه عرضه این خودرو در سراسر جهان خواهد کرد و احتمالا از نسل تازه این اتومبیل رونمایی می‌کند.

بنا به گزارش اتوکار تقاضای کافی برای توسعه نسل جدید این خودرو وجود ندارد. البته نسخه کانورتیبل این خودرو هنوز با ما همراه خواهد بود. یکی از سخنگویان رنجروور به اتوکار گفته است: لندروور از مدل سال ۲۰۱۹ تنها اقدام به عرضه مدل‌های ۵ درب و کانورتیبل اووک که بخش اعظم فروش این خودرو را تشکیل می‌دهند خواهد کرد. لندروور تقاضای پایین برای نسخه ۳ درب اووک را دلیل خاتمه عرضه این خودرو اعلام کرده است.

تصمیم این خودروساز برای عدم عرضه نسخه ۳ درب که دلیل آن تقاضای پایین بوده به خوبی نشان می‌دهد که سبک بدنه ۳ درب احتمالاً در نسل بعدی اووک نیز وجود نخواهد داشت. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که نسل جدید این خودرو فرایند توسعه‌ای خود را می‌گذراند و شایعاتی درباره احتمال معرفی آن در نمایشگاه خودروی پاریس وجود دارد.

نسل جدید رنجروور اووک همچنان از پلتفرم D8 مدل کنونی استفاده خواهد کرد اما فاصله بین محوری آن بیشتر خواهد شد. استایل این خودرو به خصوص در نمای جلو برخی شاخصه‌های مدل ولار را به همراه خواهد داشت.

کدخبر: ۲۱۴۸۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر