کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۳۲۳
تاریخ خبر:

مورد عجیب رهبر ارکستر ملی

در ادامه حضور و ظهور افرادی به واسطه رابطه خویشاوندی با مدیران دولتی در عرصه فرهنگ وهنر، این بار قرعه به نام ارکستر ملی افتاد تا از یک ژنِ خوب برخوردار شود. این بار یک فرد ناشناخته در زمینه موسیقی، به خاطر نسبت خانوادگی به عنوان رهبر مهم‌ترین گروه موسیقی کشور منصوب شده است. مهدی وجدانی پیش از این نیز به خاطر داشتن ژن خوب، مدیر روابط عمومی معاونت هنری شده بود. هر چند که حتی خبرنگارها و اهالی رسانه در حوزه هنر نیز وی را نمی‌شناختند.

خبرگزاری تسنیم در این باره گزارش داد: مهدی وجدانی تنها براساس روابط و نه ضوابط، مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد شد.همان زمان هم زمزمه‌هایی بود که او فامیل نزدیکِ یکی از مسئولان اسبقِ وزارت ارشاد است. این فرضیه اگر درست باشد، نشان می‌دهد که «ژِنِ خوب» چقدر می‌تواند در موفقیت آدم‌ها تاثیر داشته باشد.او آرام آرام در همه جا رسوخ کرد. آلبوم‌هایش را یکی‌یکی منتشر کرد.

مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر شد. مدیر روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی شد؛ وجدانی در سال جاری هم مدیر روابط عمومیِ سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر است.این پایان همه‌‌ ماجراجویی‌های وجدانی نبود. او نفوذش در معاونت هنری و البته تسلطش بر علی مرادخانی را به کار گرفت تا مدیریت ستاد خبری نهمین دوره جشنواره تجسمی فجر را به همسرش بسپارد. در ادامه‌‌ تسلطِ مهدی وجدانی بر علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، او قرار است رهبری ارکستر ملی را برعهده بگیرد.

کدخبر: ۱۸۱۳۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر