کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۴۶۳
تاریخ خبر:

مرگ پسر ۱۰ ساله بخاطر تزریق اشتباه آمپول

مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از پزشک و مسئولان یک بیمارستان به اتهام تزریق آمپول اشتباه که به مرگ فرزند ۱۰ ساله‌اش انجامیده شکایت کرد.

مرد جوان گفت: بعد از ۵ سال دوا و درمان خدا به من و همسرم، اسماعیل را داد. پسرم هیچ مشکلی نداشت فقط گاهی اوقات که سرما می‌خورد کمی تشنج می‌کرد اما در حد کما رفتن نبود.

چند روز قبل هم همین اتفاق برایش افتاد که خیلی سریع او را به یکی از بیمارستان‌ها بردم. پزشک هم برای پایین آوردن تب پسرم در سرش آمپولی تزریق کرد.

اما بعد ازآن تزریق پسرم به کما رفت. همان موقع هم پزشکش گفت که آمپول را اشتباهی تزریق کرده است.

پسرم ۹ روز در کما بود و بعد از آن درمیان اشک و بهت من و همسرم و خانواده هایمان روی تخت بیمارستان جان سپرد.باورکنید با رفتن او زندگی ما آتش گرفته است و من و همسرم یک لحظه هم آرام و قرار نداریم. بازپرس سجاد منافی آذر، پس از بررسی‌های مقدماتی پرونده را برای تحقیقات به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع کرد تا به موضوع رسیدگی شود.

منبع: عصرایران

کدخبر: ۱۸۱۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خیلی دردناکه… خدا نصیب هیچکس نکنه غم اخر شون باشه تسلیت…

  • elnazi

    من اهل کاشانم… بارها شده توی بیمارستان ب هشتی کاشان سرم اشتباهی به بیمارا تزریق م یشه.. یکیش بچه خودم بود که خودم متوجه شد م

  • alibavi

    یعنی با این پیشرفت ها بازم باید شاهد اتف اقاتی از این دست باشیم؟؟؟!

  • mamadariay

    خدا کمکشون کنه و دوباره بهشون بچه بده

  • jamalgh

    حالا اگه یه معلم یه سیلی تو گوش دانش آمو زی بزنه، همه جوری آتیش می گیرند ک انگار نسل کشی شده. ولی چون قاتل این داستان یه دکتره و دکترها هم واسه خودشون یه پا سازم ان مافیا هستند، باید خفه خون بگیریم و فر اموش کنیم نکنه مورد غضب دکترها قرار بگیر یم. ??????? خدا به این پدر و مادر صبر بد ه??

  • aydare

    ان شاءالله دوباره بچه دار بشید. ..خاک بر سر این پزشک بی شعور کنن

  • arashparsi

    مشکل تنها از پزشک نیست، مشکل از آموزشه ا ز آموزشه پزشکیه، مشکل از استاد و سیستم آ موزشه، خطا همه جا رخ میده، حالا این بنده خدا ازون خطاهایی بوده که اتفاق افتادنش درد بیشتری داشته، وگرنه اگر این آمپول به یه آدمه ۱۵۰ ساله خورده بود، کمتر تاثیر میذاشت تا به کسی که بعد از بدبختی های زی اد، بچه دار شده و اینجوری ام از دستش داد ه. یا اگر به یه آدمه بی کس خورده بود، ک اصلن کسی نمیفهمید