کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۷۹۷
تاریخ خبر:

مدیران کدام حوزه‌ها بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند؟

براساس داده‌های به‌دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال ۹۵، مدیران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشیمی بیشترین حقوق را در کشور دریافت می‌کنند.

بر اساس این گزارش آمار و اطلاعات مربوط به حقوق‌های دریافتی بیش از ۱۰۰هزار نفر از شاغلان کشور در سه سطح مدیران ارشد، مدیران میانی و سطوح غیرمدیریتی جمع‌آوری و بررسی شده است.

بر اساس این گزارش مدیران ارشد حوزه نفت و گاز با دریافتی متوسط ۶٫۹ میلیون تومان در ماه صدرنشین هستند و مدیران ارشد حوزه کامپیوتر و نرم‌افزار با ۵٫۵ و حوزه عمران و ساختمان با ۴٫۹ میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در سطح مدیران میانی، صدرنشینی با شاغلان نظام بانکی است. مدیران میانی نظام بانکی کشور به طور متوسط رقمی در حدود ۴٫۴ میلیون تومان در ماه دریافتی دارند و بعد از آنها مدیران میانی حوزه نفت و گاز با ۳٫۷ میلیون و مدیران صنایع مخابراتی و الکترونیکی با ۳٫۵ میلیون تومان دریافتی ماهانه قرار دارند.

بنا بر یافته‌های گزارش حقوق و دستمزد، در سطوح غیرمدیریتی، کارمندان حوزه‌های سرمایه‌گذاری و بورس با حقوق ماهانه ۲٫۸ میلیون تومان بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند و رتبه‌های بعدی از آن کارکنان بخش نفت و گاز و صنایع مخابراتی و الکترونیکی است که به طور متوسط ۲٫۴ میلیون تومان درآمد ماهانه دارند

کدخبر: ۱۶۴۷۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • saied

    یک کارمند رسمی مخابرات با 13الی 14 سال سابقه 5.الی 6 میلیون می گیره

  • parii9495

    و پرستاری که میگن جزو سخترین کارهاست نها یتا دو.میلیون میگیره….

  • behroz.m

    کمترین حقوق برای جهاد کشاورزی و اصلیترین رکن کشوره.یه معاون شهرستان با ۲میلیون و نه صد و کارشناس معمولی با ۱.۴میلیون و ح داکثر ۲با سابقه ۱۵ سال و اضافه کار دریاف تیشه.با اینکه جز کارهای تخصصی و سخت محصو ب میشه.

  • hakimfazeli

    پس رتبه مدیران مدارس کو ؟؟؟؟

  • majidbolhasani

    پس من که توی یه ارگان دولتی ۱/۴۵۰ میگیرم باید چی بگم

  • reza7711

    بله اینها ارقام متوسط پایه حقوق نفتی هاس ت با بدی آب و هوا و سنوات و حق ماموریت م یشه ماهی ۶۰ تا ۷۰ ملیون یه کارمند ساده ن فت ماهی ۵ تا ۶ تومن میگیره

  • reza006

    نیروهای نظامی و انتظامی ته لیست هستند