کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۶۷۷
تاریخ خبر:

مدل ۲۰۲۰ ب‌ام‌و سری ۸ کروک در خیابان‌ دیده شد

مجله دیجی کالا: اگر یادتان باشد، از اولین نسل سری ۸ برایتان گفتیم؛اسطوره دوست‌داشتنی که در زمینه‌های طراحی، فناوری و فنی جزو پرچم‌دارهای زمان خود بود. حال که در تب و تاب معرفی نسل جدید این سری به سر می‌بریم، هر روز اخبار جدیدی از این خودرو جذاب آلمانی می‌شنویم. به تازگی عکاسان توانسته‌اند از نسخه کروک این خودرو عکس‌های جاسوسی ثبت کنند تا نسل جدید سری ۸ را سرتیتر رسانه‌ها کنند.
به نظر می‌رسد که ب‌ام‌و تصمیم دارد تا با معرفی نسخه‌های مختلف سری ۸، کلاس‌های کوپه و کانورتیبل را جایگزین سری ۶ کند. همان‌طور که قبلا در اخبار اعلام شد، ب‌ام‌و سری ۶ در کلاس کوپه توقف تولید شد. همین خبر توانست مهری بر تایید این حدس و گمان‌ها باشد.
نسخه نهایی سری ۸ در حال حاضر در جاده‌ها در حال تست و بررسی به سر می‌برد. در تصاویر جاسوسی می‌توانیم متوجه شویم که پروتوتایپ در حال تست، نسخه کروک سری ۸ از نوع سافت تاپ است. هارد تاپ به معنی سقف فلزی بوده که در مقابل سافت تاپ، سقف برزنتی و بعضا پارچه‌ای قرار می‌گیرد.
این در حالی است که بعضی از کارشناسان خودرو باور دارند که این خودرو در نوع هاردتاپ به بازار عرضه می‌شود و این پروتوتابپ به نوعی دارد مخاطبین را گمراه می‌کند تا با عرضه، همه را سورپرایز کند. این سبک طراحی، سری ۸ را روبرو مرسدس‌بنز اس‌کلاس کابریولت قرار می‌دهد.
ب‌ام‌و سری ۸ جدید احتمالا به پیشرانه‌های ۸ و ۱۲ سیلندر خورجینی با کد ۸۵۰ و ۸۶۰ عرضه می‌شود. البته نسخه قدرتمند این خانواده یعنی M8 نیز بعد از معرفی مدل‌های استاندارد معرفی و به بازار عرضه می‌شود. این خودرو احتمالا در مسابقه ۲۴ ساعته نوربرگ‌رینگ شرکت می‌کند. این خودرو قدرتمند احتمالا به یک پیشرانه تویین توربو ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۴٫۴ لیتر مجهز می‌شود که پیش از این در مدل M5 امسال دیده شده است. جعبه‌دنده این خودرو از نوع ۸ سرعته خودکار است و انتقال نیرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۱۶۴۶۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر