کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۴۱۸۵
تاریخ خبر:

متهمان به موبایل قاپی بعد از دستگیری: ما به بالا وصلیم به همین خاطر موتورمان هم پلاک ندارد!

دزدانی که موبایل های مردم را می قاپیدند، ظرف چند ساعت توسط پلیس دستگیر شدند.
به گزارش عصر ایران، حوالی ظهر روز چهارشنبه، دو دزد موتور سوار اقدام به ربودن تلفن همراه چند مرد و زن در منطقه سهروردی می کنند و مالباختگان که ۵ نفر بوده اند با مراجعه به پلیس، مشخصات موتور بدون پلاک و راکبین را به پلیس خبر می دهند.

در پی این اتفاق، گشت های پلیس در منطقه فعال شده و به فاصله اندکی از سرقت ها، موتورسواران را بر اساس علائمی که شاکیان از مشخصات فردی و موتورشان اعلام کرده بودند، شناسایی و دستگیر می کنند.

اما در این بخش از ماجرا اتفاق عجیبی رخ می دهد و باعث می شود کار به مقامات ارشد ناجای کل کشور نیز بکشد و آن، ادعای موتورسواران دستگیر شده به انتساب شان به برخی نهادهای خاص بوده است. آنها در توجیه این که چرا موتورشان فاقد پلاک بوده می گویند چون کار امنیتی می کنیم موتورمان پلاک ندارد! ضمن این که اصل سرقت را نیز انکار می کنند.
با این حال، در مواجهه حضوری و چهره به چهره این دو فرد یا مالباختگان، هر ۵ مالباخته تصریح می کنند که با اطمینان تمام سارقان همین دو نفر هستند.
در ادامه برغم ورود برخی افراد برای فیصله دادن به موضوع، پلیس همچنان بر وظیفه قانونی خود تاکید و اعلام می کند زیر بار فشارها برای منحرف کردن پرونده نخواهد رفت چه آن که در این ماجرا، علاوه بر حقوق مالباختگان، حیثیت پلیس و نهادی که موتورسواران دستگیر شده خود را به آن منتسب می کنند در میان است و نباید اجازه داد خطاهای فردی، باعث خدشه دار شدن جایگاه نهادهای قانونی و ارزشمند کشور شود.

پرونده همچنان ادامه دارد و عصر ایران خبرهای تکمیلی از این ماجرا را منتشر خواهد کرد.

کدخبر: ۲۴۴۱۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر