کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۷۶۳۶
تاریخ خبر:

ماجرای ۲۷ثانیه جنجالی از رختکن پرسپولیس

پرسپولیس و برانکو نتوانستند در اهواز به رکورد ۱۷ بازی بدون شکست افشین قطبی که در گذشته در این تیم به جا گذاشته بود، دست یابند. اما ورای نتیجه کسب شده اتفاقات حاشیه‌ای رقم خورده در این بازی کاملا همه چیز را تحت شعاع قرار داد. جایی که وقتی پرسپولیسی‌ها از آن به عنوان یک اعتراض سود بردند، همه به تصور یک بهانه بعد از شکست به آن نگاه کردند، اما به نظر می‌رسد موضوع چیزی فراتر از آن باشد.

ماجرا از جایی شروع شد که علیرضا بیرانوند در اتوبوس تیم مدعی شد یکی از دوستانش از استادیوم در تماس با او مدعی شده که بازی امروز لغو خواهد شد. این صحبت‌ها یک هجمه بزرگ در ردیف پایانی اتوبوس شکل داد که دامنه آن را به جلو هدایت کرد.

اتوبوس تیم به استادیوم رسید و در همان ابتدا از خروج بازیکنان ممانعت به عمل آمد و در ادامه اتفاقاتی رخ داد که اخبار آن به صورت لایو در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

با این حال اعتراض بازیکنان نسبت به رختکن و خاموشی آن چیزی نبود که هواداران به طور کامل از آن آگاهی یابند و در صحبت‌های بازیکنان نیز بیشتر شبیه به یک بهانه بعد از شکست می‌ماند.

اما در پایان این بازی ویدئویی منتشر شده که فضای رختکن تیم را طی ۲۷ ثانیه کاملا روایت می‌کند. تدارکات و تیم لجستیک در حال نورپردازی با کمک موبایل‌های خود هستند و بازیکنان نیز سردرگم به دنبال لباس و استوک‌ها و صحبت‌های نامفهموم برانکو که نه فنی که از شرایط می‌گوید. در این میان چند لباس نامشخص که کریم باقری با خواندن شماره آنها به دنبال بازیکنانش است.

منبع: سایت ورزش سه

کدخبر: ۲۴۷۶۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    مگه میشه تو تاریکی مشق نوشت؟!