کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۱۳۴۵
تاریخ خبر:

قتل زن جوان پس از مقاومت در برابر سوار شدن به یک خودرو

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری چهار پسر که پس از ناکامی در سوار کردن دختری جوان در خیابان اندرزگو او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند، خبر داد.

در ساعت ۲۳:۴۵ جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه اندرزگو، خیابان وطن پور به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد که با حضور نزدیک ترین واحد گشت کلانتری در محل و در بررسی اظهارات شاهدان صحنه درگیری، مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ اقدام به ضرب و جرح خانمی ۳۵ساله کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

دقایقی بعد و در نخستین ساعات بامداد روز شنبه این هفته از طریق تیم پزشکی بیمارستان به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد که با وجود تمامی اقدامات به عمل آمده ، مجروح صحنه ضرب و جرح به دلیل شدت جراحات وارده شده ناشی از اصابت جسم تیز فوت کرده است.

باتشکیل پرونده مقدماتی باموضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی باحضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت پرداختند. شاهدان در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سفید رنگ قصد سوار کردن مقتوله را داشتند که مقتول با آنها درگیر شده و در ادامه سرنشینان پژو ۲۰۶ او را با ضربات متعدد چاقو مجروح و نهایتا از محل متواری شده اند.

یکی از شاهدان صحنه درگیری مقتول با سرنشینان پژو ۲۰۶ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب صدای کمک خواستن خانمی از داخل خیابان را شنیدم، زمانیکه از پنجره طبقه سوم به داخل خیابان نگاه کردم، خانم جوانی را دیدم که با سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ درگیر شده بود، بلافاصله به قصد کمک کردن به این خانم از ساختمان بیرون آمدیم؛ اما سرنشینان ۲۰۶ از محل متواری شده بودند و خانم جوان غرق در خون ، در کنار خیابان افتاده بود که بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادیم.

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با بررسی اموال مقتوله اطمینان پیدا کردند که سرنشیان پژو ۲۰۶ به قصد سرقت با مقتوله درگیر نشده‌اند، در ادامه اقدامات پلیسی و با شناسایی دوربین های مداربسته محدوده درگیری، کارآگاهان با بهره‌گیری از تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی پژو ۲۰۶ سفید رنگ متواری شده از صحنه جنایت به شماره انتظامی معلوم شدند.

باشناسایی مالک خودرو پژو ۲۰۶ در شهرستان ورامین به‌نام غلامرضا . ت متولد ۱۳۷۵ وی روز گذشته در حین تردد در محدوده جنوب شرق تهران دستگیر و در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که به‌همراه سه تن از دوستانش به نام های مبین، مهدی و مسعود قصد سوار کردن مقتوله به ماشین را داشتند که مقتوله در برابرشان مقاومت کرده و در ادامه وی را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه ران پا و دست مجروح ، با توجه به حضور مردم و اهالی در محل به سرعت از محل متواری شدند.

با اعتراف صریح غلامرضا ، مبین، مهدی و مسعود نیز در سه عملیات جداگانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شده و همگی اظهارات غلامرضا را تأیید کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات پلیسی در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهمین پرونده صبح امروز برای صدور قرار قانونی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده برای آنها صادر شده و دوباره برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

کدخبر: ۱۷۱۳۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • sepanta_gashtasb_parsi

    بیغیرتای بیشرف

  • ali1008

    فقط اعدام

  • ناشناس

    عجب… بعد میگن اعدام چرا زیاده

  • amirtalebnezhad

    ????

  • ash.cool

    ملت وحشی شدن چرا؟

  • peyman0917

    ريشه ها را بايد پيدا كرد يه عده هستند فق ط ميگن إعدام إعدام همين كاراي بدون حساب و كتاب و إحساسي باعث چنين جنايتهايي ميشه

  • ناشناس

    چه کشور امنی داریم??واقعا به این همه امن یت و ارزشی که سیستم امنیت کشور برای ملت و مردم ما فراهم کرده اند مباهات می کنیم. هیچ جا ایران نیست و نمیشه.نه بزرگترها ام نیت دارن نه کوچکترها.نه زن نه مرد نه کود ک…شرم آوره.

  • ناشناس

    کار احساسی چیه… آره باید از ریشه بررسی ب شه اما اول باید به حساب این آدم رسیدگی ب شه…

  • mohammad53221

    کم کم داریم بر میگردیم به دوران دایناسور ها .

  • hadi.ir

    یک آدم ، یک جوان جایی را مناسب سن خود لا زم دارد تا جسم و روانش را آرام و هماهنگ سازد. مردم و جوانان ما کجا را دارند؟

  • kalanimehr

    جناب peyman0917نکنه دوست دارید بهشون اسک ار جنایت بدیم ؛

  • ali.tehran

    جنگل شده جننننننگل،مشکل فقر جنسیه! طرفو بخاطر کوفتشون کشتن الانم چون چهارتا مرد هستن طرفم زن هست فقش یه چندسالی میرن زند ان میان بیرون یکی دیگه رو هم میکشن، بخاط ر دلیل به این کوچیکی آدم میکشن وای بحال دلایل بدتر یکمشت بچه سوار ماشین میشن یکی یه چاقو هم میزارن توی جیبشونو برای اینک ه سری توی سرای محله چاقوش خونه شون دربیا رن راحت میزن یه انسان رو میکشن

  • elnazi

    خدا لعنتشون کنه … بخدا اگه من قاضی میشدم فقط اونارو زجر کش میکردم

  • aria110

    این جنایت ها همیشه بوده حالا این که الان پشت سر هم رسانه ای میشه جای تامل داره به فضای مجازی هم ارتباط نداره چون استارت رو خبرگزاری های رسمی میزنن بعد کانالها بهش بال و پر میدن

  • 0000

    حروم زاده ها رو اعدام کنید

  • hesamlari1

    ارگانهای فرهنگی و کمیسیون فرهنگی مجلس ، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و دانشگاهه ا، حوزه های علمیه و … کوتاهی و تقصیر داش ته اند در ساختن این نسل جدید… باید محاسب ه کرد چرا هر ساله میلیاردها بودجه این نه ادها اینگونه برعکس نتیجه میدهد

  • homan

    هرروز یه خبر تازه درمورد قتل و کودک ازار ی و گروگانگیری و….. اخه چرا؟ دلیل اینا چ یه؟ اخه اعدام که نشد راه حل، زندان هست ا نفرادی هست تنبیه هست.اعدام بشن که کار تم وم میشه تو چندلحظه و همه چی فراموش میشه. باید بقول دوستمون ریشه ای حل بشه. کمبود ها چیه افکارشون چیه دلیلشون چیه که اینک ارارو میکنن. اینا باید مشخص بشه

  • 7-shab

    متولد ۷۵ !!!!

  • maky

    شر زنی بوده روحش شاد خدا قاتلینشو لعنت ک نه

  • hhhhhhhh

    اینا که اعدام نمیشن انقدر طول میکشه دادگ اه.قاضی. حکم. رضایت گرقتن تا یارو به مرگ طبیعی بمیره اینه ایران اسلامی

  • alibavi

    جووونی که مظهر غیرت و ناموس پرستیه چرا ب ه این حال و روز افتادن!!!

  • ناشناس

    چرا اینقد بی شرف زیاد شده

  • mamadariay

    غلام امنیتمونم

  • elnazi

    اینا پسرای اشراف زادگانمونن..که 206باید به نام پسر فسقلی باشه