کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۱۵۷۸
تاریخ خبر:

فیلم | حمله وحشیانه مهاجمان مسلح به دو مسجد در نیوزیلند «۱۸+»

حمله همزمان به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ در نیوزیلند دست کم ۴۰کشته و چندین زخمی بر جای گذاشت. پلیس از بازداشت چهار نفر از جمله یک زن خبر داده است. نخست وزیر استرالیا تایید کرد که یکی از مظنونان بازداشت شده استرالیایی است.

نخستین مسجدی که مورد حمله قرار گرفت، مسجد نور بود که شاهدان می‌گویند مرد سیاه پوشی را دیده‌اند که وارد این مسجد شد و بعد از آن صدای چندین شلیک را شنیده‌اند. مهاجم از یکی از این حمله ها فیلم گرفته و به طور زنده روی شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است. این ضارب که گفته می‌شود «برنتون تارانت» نام دارد، در لحظات پیش از حمله به مسلمانان در مسجد، می‌گوید این کار را برای کاهش نرخ مهاجرت به اروپا انجام می‌دهد.

کدخبر: ۲۵۱۵۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masoudronin

    درست مثل فیلمای هالیوود

  • arian-mehreghan

    یکی ازون ور پل میفته مثل داعش میره گردن مسیحیا‌و یهودیا قطع میکنه و افتخار میکنه یکی هم مثل این یارو ازین ور پل افتاده م سلمونارو میکشه. یعنی واقعا کنارهم زندگی کردن حالا باهر دین و ایینی و فکری که هست زندگی کردن انقدر سخته والا همسایه ما یه خانواده یهویی بینهااااااااااایت دوستشون م داریم خیییلیییییی هم آدمای خوبی هستن ه میشه هم برای همسایه ها غذا میپزن و خیرات میکنن و اسایشگاه کهریزک‌و فلانم کمک میک نن. بابا مهم انسانیته دین و ایین و فلان چیه اخه انسان باش خداهم کنارته والاااا

  • toto

    این بازی کامپیوتری بود

  • Mehdi_Rmn

    چقدر دردناك ؛ جهان اولى هم هستن