کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۴۵۶
تاریخ خبر:

فروش «مانتوی جلوباز» ممنوع شد

جام جم آنلاین: رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک، از ممنوعیت فروش مانتوهای جلوباز خبر داد.

ابوالقاسم شیرازی با اشاره به فروشگاه‌های عرضه مانتوهای مناسب با رویکرد اسلامی، افزود: آدرس ۲۰۰ فروشگاه مانتو با پوشش کاملا اسلامی در سطح شهر تهران، برای دسترس عموم مردم در سایت اتحادیه پوشاک قرار گرفته است؛ این مانتوها کاملا جلوبسته، آزاد و طراحی‌شده‌ توسط کارگروه مد لباس است.
رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک تصریح کرد: این طرح در بهمن سال گذشته انجام شد، مدل‌های طراحی شده به تولیدی‌ها انتقال پیدا کرد، در حال حاضر این مدل‌ها در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و مورد استقبال عموم نیز قرار گرفته است ضمن این‌که در مکان‌های خود کارگروه نیز این مانتوها به ثبت رسیده است و عرضه می‌شوند.

شیرازی با بیان اینکه ممکن است مانتوهای جلو باز نیز در فروشگا‌ه‌ها دیده شود ، بیان کرد: در فروشگاه‌ها این مانتو‌های جلوباز جمع‌آوری می شود که متاسفانه مورد استقبال مصرف‌کننده‌ها نیز قرار گرفته است؛ در حال حاضر مانتوهای جلوباز بگونه ای عرضه‌ می‌شوند که جلوی آن از زیر کاملا پوشیده است، درواقع از یک زیرپوش بلند و تا زانو در این مدل مانتوها استفاده می‌شود. در گذشته مانتوهای جلوباز با به تنهایی با شلوار استفاده می‌شد اما امروز جزو محدودیت‌های کار اتحادیه است.

به گفته وی؛ هر روز ۳۰ گشت سه‌نفره در سطح شهر تهران بر واحدهای تولید و عرضه کننده پوشاک بازرسی و نظارت دارند و بازدید‌های انجام شده، صورتجلسه می‌شود.

شیرازی گفت: در این گشت‌زنی‌ها، فروشگاه‌ها در هر سه ماه یک مرتبه مورد بازرسی دوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌های غیرمجاز بصورت زیرزمینی فعالیت دارند، افزود: فروشگاه‌های غیرمجاز زیرزمینی‌ از دید ما پنهان هستند. برخی از این فروشگا‌ها در خانه‌ و بصورت مزون‌های خانگی فعالیت دارند که دسترسی به آن‌ها سخت و از دید بازرسان پنهان است اما به‌محض این‌که مردم اطلاع دهند یا شناخته شوند، این‌ فروشگاه‌های غیر مجاز به را به اداره اماکن معرفی خواهیم کرد.

کدخبر: ۲۱۸۴۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hoseinkarami

    بجا اینکه مپنیرو بزاری واسه امار گرفتن ه مچین کار مسخره ای نیرو بزار مفاسد اقتصاد ی بگیر

  • mazdak

    خب دیگه تمام مشکلات مملکت حل شد …..!

  • daniell

    علی برکت الله

  • armanazmoodeh

    احسنت. مشکلات کشورو دارید حل میکنید

  • khordbin

    کاش یه روز یه خبر بزنید، یه چیزی آزاد شد ! میشه یعنی؟

  • persiangulf

    ی قدم کوچک هم غنیمته