کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۰۲۰۱۳
تاریخ خبر:

فرزند کروبی : وضعیت جسمی و روحی پدر کاملا خوب است

فرزند مهدی کروبی گفت: متاسفانه یک کانال تلگرامی تحت عنوان «کانال خبر» اقدام به انتشار این خبر کذب کرد که این کانال خبری چندی پیش هم شایعاتی را در مورد دیگر محصورین منتشر کرده بود و مشخص نیست هدف از انتشار و پخش این اکاذیب چیست.

محمدحسین کروبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شایعات منتشر شده در مورد وضعیت جسمانی مهدی کروبی ضمن تکذیب خبر فوت پدرش عنوان کرد: آخرین دیدار من با پدر سه‌شنبه شب بود و ایشان در وضعیت جسمی و روحی خوبی قرار داشتند و خدا را شکر مشکل خاصی وجود نداشت.
وی با انتقاد از شایعه خبر فوت پدرش خاطرنشان کرد: متاسفانه یک کانال تلگرامی تحت عنوان «کانال خبر» اقدام به انتشار این خبر کذب کرد که این کانال خبری چندی پیش هم شایعاتی را در مورد دیگر محصورین منتشر کرده بود و مشخص نیست هدف از انتشار و پخش این اکاذیب چیست.

فرزند رئیس مجلس ششم یادآور شد: حدود ۶ ما پیش چشم پدرم توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود ۴ ماه پیش هم پای ایشان عمل شد در همین راستا حدود ۱۰ روز پیش پدرم برای بررسی وضعیت پا به تحت معاینه قرار گرفت و پزشک ایشان از نتایج عمل ابراز رضایت کرد و قرار شد تا ۲ ماه آینده پدر با استفاده از عصا راه بروند.
وی افزود: هفته گذشته نیز دکتر هاشمی برای اطمینان از نتایج عمل چشم پدر را مورد معاینه قرار داد و ایشان هم از وضعیت چشم آقای کروبی رضایت خود را اعلام کردند بنابراین وضعیت جسمی و روحی پدرم کاملا رضایت‌بخش است و این شایعات با هر هدفی که مطرح شده باشد به شدت تکذیب می‌شود.

کدخبر: ۱۰۲۰۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • bayram

    انقدر که شما ها بردید باید هم خوب باشید

  • alii

    درود بر شیخ محصور….

  • davoodshamloo

    حالا چه فرقی میکرد راست یا دروغ اینا که دیگه بتاربخ پیوستند

  • mahsa60

    ???