کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۰۶۶۱۵
تاریخ خبر:

عکس برتر مسابقه «ماه شب چهارده» هفت صبح انتخاب شد

نخستین مسابقه عکس هفت صبح با انتخاب عکس اول و ۶ عکس برگزیده پایان یافت. نیمه ماه مبارک رمضان امسال مصادف با شب اول تیرماه -کوتاه ترین شب سال - بود .این تقارن بهانه ای شد که نخستین مسابقه عکس هفت صبح با عنوان "ماه شب چهارده" را برگزار کنیم و از خوانندگان هفت صبحی بخواهیم عکس های خود از بدر کامل ماه در این شب را برای ما ارسال کنند. با وجود فرصت کم و سختی عکاسی از ماه ، ۳۰۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند و بیش از ۵۰۰ عکس را ارسال کردند .
هیات داوران مسابقه شامل خانم مهناز خالقی و آقایان کیوان اسلامی و محمدجواد ترابی با بررسی این عکس ها ۷ عکس برگزیده را انتخاب کرد و سپس انتخاب نفر اول مسابقه به آراء مستقیم خوانندگان هفت صبح سپرده شد . خوانندگان روزنامه تا ساعت ۱۲ ظهر دیروز ۱۴ تیرماه فرصت داشتند از طریق اپلیکیشن موبایلی یا اینستاگرام روزنامه هفت صبح و همچنین از طریق ارسال پیامکی کد عکس در این رای گیری شرکت کنند ‌، که با احتساب پیامک های رسیده و لایک عکس ها در اینستاگرام و اپ هفت صبح ، عکس " ماه و بادگیر" ، ارسالی توسط آقای مهیار رحمانی به عنوان نفر اول برگزیده شد.

گفتنی است جوایز این مسابقه را شرکت هواوی از محصولات جدید خود تامین کرده بود و به نفر اول یک عدد موبایل هوشمند P9 و به شش نفر دیگر هم ساعت هوشمند هواوی تقدیم خواهد شد.

کدخبر: ۱۰۶۶۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hassanabedi722

    تبریک…. اما حق من بود????

  • ebrahimnnn

    تبریک ؛ یعنی فردا عید سعید فطره ؟