کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۹۹۴۵
تاریخ خبر:

عامل تیراندازی مرگ بار در اراک را شناسایی کنید

پلیس استان مرکزی با انتشار عکس قاتل فراری «عباس صحرایی»، از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاع از مخفیگاه وی مراتب را به پلیس گزارش کنند.
به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برابر هماهنگی های انجام شده با مرجع قضایی مجوز انتشار عکس قاتل فراری به نام عباس صحرایی صادر شده است.

وی با درخواست از شهروندان در خصوص شناسایی وی افزود: در صورت هرگونه اطلاع از مخفیگاه قاتل مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام شود.

گفتنی است، صبح امروز در حادثه تیر اندازی در شهر اراک ۵ نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند که دو نفر در تحقیقات پلیس دستگیر و قاتل عباس صحرایی از صحنه قتل متواری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک:هدف انتقام جویی بود

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: عامل اصلی وقوع تیراندازی مرگبار صبح امروز در اراک که به تازگی با وثیقه و به طور قانونی از زندان آزاد شده، یک جوان ۲۶ساله است که در حال حاضر متواری است.

فرشید محمدحسینی طاهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به وقوع حادثه قتل صبح روز جاری در اراک، اظهار داشت: با مرگ یکی از مجروحان تیراندازی در اراک، آمار کشته شدگان این تیراندازی مرگبار به شش نفر رسید که هدف از این قتل ها انتقام شخصی بوده است.

وی افزود: متهم اصلی این قتل ها سال گذشته به اتهام ضرب و جرح عمدی در یک نزاع دستگیر و روانه زندان شده بود که دوازدهم دی‌ماه جاری با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی به‌طور قانونی از زندان خارج شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان کرد: متهم صبح امروز ابتدا به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در ماجرای سال گذشته به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و سبب دستگیری وی شده بودند و در آنجا با شلیک گلوله چهار نفر را به قتل می‌رساند.

طاهری تصریح کرد: وی سپس به سراغ خانواده‌ای می‌رود که در جریان نزاع سال گذشته یک نفر از آن‌ها توسط فرد همراه او کشته شده بود و در آنجا هم پدر و مادر آن خانواده را به قتل می‌رساند و دو نفر را نیز مجروح می کند.

وی ادامه داد: در حادثه صبح پنج نفر در دم جان باختند و با درگذشت زن جوان دیگری که مجروح شده و حالش وخیم بود شمار جانباختگان این جنایت به شش نفر رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: قاتل و مقتولان اهل استان مرکزی نیستند و ساکن اراک بوده اند و قاتل فردی ۲۶ساله است که هم اکنون متواری شده و تلاش‌ها برای دستگیری این متهم ادامه دارد.

طاهری اضافه کرد: طبق تحقیقات اولیه مشخص شده که متهم پس از آزادی از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی مورد سرزنش قرار گرفته و فشار از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده قاتل و سکته پدر متهم و وارد آمدن فشار روحی دو چندان بر وی، عامل شکل گیری این حادثه بوده است.

وی تصریح کرد: عاملان قتل و مجرمان خطرناک پس از آزادی از زندان به صورت نامحسوس از سوی پلیس مورد بررسی قرار می گیرند اما عامل حادثه امروز اگر چه با هدف و انگیزه مرتکب این حادثه شده، در حادثه قبلی مجرم اصلی معرفی نشده است.

کدخبر: ۱۳۹۹۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reza27g

    چرا با وثیقه ازاد شده! ?همینه مردم شهادت نمیدن!امیدوارم دستگیر شه!

  • andalib

    با همت مامورین نظامی و اطلاعاتی ساعت ۲۰. ۳۰ دقیقه دستگیر شد .

  • ali.tehran

    ای حروم لقمه، زدید طرف رو کشتی اومدی بیر ون حالا بابا ننشو کشتی، اونایی هم که توی کثافتو لو دادن هم کشتی؟ توروبه خدا این جور مجرمهارو با قید وثیقه آزاد نکنین، زن دان های طویل المدت بدون عفو و بخشش و شرط براشون درنظر بگیرین این کثافتم هرچی زود تر دارش بزنین، بدون دادگاه و وکیل، تاب خ وردن تن لششم بالای دار رو پخش زنده کنین

  • andalib

    فکر کنم اراک قویترین اطلاعات کشور رو داش ته باشه .واقعا که دست مریزاد.