کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۲۴۱
تاریخ خبر:

صحبت های گواردیولا قبل از سوپر فوتبال فردا شب

فردا شب دیدار اول بایرن مونیخ و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.
سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ از انگیزه های خود برای تقابل با شاگردانش سابقش در بارسلونا و رسیدن به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.
به گزارش طرفداری ، سرمربی باشگاه بایرن مونیخ دقایقی پیش با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر شاگردان سابقش در بارسلونا از انگیزه هایش برای پیروزی و رسیدن فینال برلین سخن گفت.

بازگشت به بارسلونا: فوق العاده است. من خاطرات فراوانی از اینجا دارم و واقعا لحظات ویژه ای برای من است، اما فراموش نکنید که حضورم در اینجا به عنوان سرمربی باشگاه بایرن مونیخ است و با آن که دیدار آسانی در پیش نداریم، اما تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم خواهم کرد. به بارسلون نیامدم تا تیم سابقم را تشویق کنم بلکه آمده ام تا شغل خود را به نحو احسن انجام داده و بایرن مونیخ را راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا کنم.

نقاط ضعف بارسلونا؟ پیدا کردن نقاظ ضعف در چنین تیم با استعدادی کار دشواری است. شما نمی توانید حتی تصور کنید که وقتی تیمی با مسی و نیمار در راست و چپ به سمت دروازه شما می آیند، چه چیزی در انتظارتان است. ما به خوبی می دانیم که تنها دفاع کردن در اینجا جواب نخواهد داد و برای همین تمام تلاش خود را برای گلزنی خواهیم کرد.

مصدومان پر شمار تیم: جادوگر نیستم که تمام مصدومان را به آمادگی کامل باز گردانم. اما در عین حال هیچگاه از نبود بازیکنانم شکایت نکرده ام و در آینده نیز نخواهم کرد.

خوشحالی در صورت گلزنی بایرن برابر بارسا؟ البته که خوشحال خواهم شد، اما می خواهم بگویم که احترامم به این باشگاه با واکنش پس از گل نشان داده نمی شود. من واقعا نمی دانم که واکنشم در صورت رسیدن به گل چه خواهد بود،

بازگشت تیاگو آلکانتارا به شرایط آرمانی: از حضور دوباره او بسیار خوشحالم. او فراز و نشیب زیادی را در این فصل پشت سر گذاشت، اما خوشبختانه در نهایت این جا است تا به ما کمک کند. حضور دوباره اش در نیوکمپ؟ همچون من، او نیز همواره از این باشگاه متشکر خواهد بود.

تاکتیک ویژه برای این مسابقه: طبیعی است که با توجه به شرایط بازی تاکتیک تیم در طول مسابقه تغییر کند، اما به صورت کلی با همان شیوه همیشگی خود مسابقه را آغاز خواهیم کرد.

مهدی بن عطیه: او در این فصل کمک بسیاری به تیم کرده و بازیکن واقعا مهمی است. خوشبختانه مصدومیتش را پشت سر گذاشته و در شرایط خوبی به سر می برد.

روبرت لواندوفسکی: در تمرینات چند روز اخیر حاضر بود. من با او صحبت کردم تا احساسش را پیرامون بازی با ماسک محافظ بدانم. حضور او در مسابقه به شرایط فیزیکی او در روز بازی وابسته است و در نهایت خود روبرت است که تصمیم خواهد گرفت با این شرایط بازی کند یا خیر.

لیونل مسی: هیچ دفاعی نیست که بتواند او را مهار کند. من یک بار دیگر نیز گفته ام که او در این ماه ها بی اندازه عالی و غیر قابل توقف بوده است. ما تلاش می کنیم که اجازه ندهیم توپ در شرایط مناسبی به او رسیده و همواره نزدیک به او حرکت کنیم.

کدخبر: ۲۹۲۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ehsanbehnia

    سه بر صفر …حالا حرفهاش شنيدنيه