کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۸۹۲
تاریخ خبر:

شرکت Atari کنسول جدیدی خواهد ساخت

به نظر می‌رسد که شرکت آتاری روی کنسول جدیدی کار می‌کند. مدیرعامل آتاری، Fred Chesnais این امر را در مصاحبه‌ای با GamesBeat تایید کرده است.

به گزارش وی‌جی‌مگ، اطلاعات زیادی در مورد این کنسول منتشر نشده است اما Chesnais تایید کرد که آتاری به سمت بازار ساخت سخت‌افزار برگشته است. آخرین باری که این شرکت یک کنسول بازی به بازار عرضه کرد به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد که آنها کنسول Jaguar را منتشر کردند. این کنسول با عمر کوتاه سه ساله خود آخرین برگ دفتر از تاریخ آتاری در انتشار کنسول‌های بازی خانگی بود.

به نظر می‌رسد که تا به این لحظه از این کنسول به عنوان Ataribox یاد می‌شود. همچنین مشخص شده است که این کنسول سال‌هاست فرآیند ساخت خود را طی می‌کند. شاید تنها جزئیاتی که توسط Chesnais ارائه شده باشد این است که طراحی اصلی این کنسول مانند PC خواهد بود. در ویدیوی منتشر شده به نظر می‌رسد که قسمتی از بدنه حالتی چوبی مانند دارد، دقیقا مثل کنسول معروف Atari 2600 که به همین شکل بود. خیلی سخت است که متصور باشیم که آتاری برای رقابت با سونی و مایکروسافت و در نهایت نینتندو به بازار کنسول‌های خانگی ورود کند. شاید آنها قصد دارند Atari 2600 را همانند NES Classic به بازار عرضه کنند.

کدخبر: ۱۶۴۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • 1irani

    موفق باشی

  • khordbin

    یادش بخیر تو زمانی که هیچی نبود، مابودیم و همین یه دست اسلحه