کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۵۳۹
تاریخ خبر:

سگ خانگی یک خانواده چینی توله خرس از آب درآمد!

دو سال پیش، زمانی که یک خانواده چینی یک توله سگ خانگی خریداری کردند، هرگز تصور نمی‌کردند حیوان خانگیشان یک خرس سیاه باشد.

به گزارش ایسنا، اگر چه این خانواده از ابتدا از میزان اشتها و غذایی که این حیوان می‌خورد، شگفت زده بودند اما زمانی که رشد آن متوقف نشد و تا ۱۱۴ کیلوگرم وزن پیدا کرده و توانایی راه رفتن روی دو پا را از خود نشان داد، آنها متوجه اشتباه خود شدند.

این خانواده که در روستایی در نزدیکی شهر کُن مینگ استان یون‌نان زندگی می‌کنند پس از اینکه متوجه شدند حیوان خانگیشان یک سگ نیست با مرکز نجات حیات وحش یون نان تماس گرفتند. کارکنان این مرکز که به شدت از اینکه یک توله خرس به مدت دو سال در خانه این خانواده زندگی کرده وحشت زده شده بودند پس از آرام کردن این توله خرس یک متری آن را منتقل کردند.

بررسی‌ها نشان داد این حیوان که در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک سگ نژاد ماستیف تبتی به این خانواده فروخته شده از نژاد خرس سیاه آسیایی در معرض خطر است که در صورت فروش در بازار سیاه می‌تواند تا هزاران پوند به فروش برسد.

به گزارش ایندیپندنت، این نخستین باری نیست که در این استان یک خرس به جای یک سگ اشتباه گرفته می‌شود. در ماه مارس نیز یک مرد در استان یون نان یک خرس را که تصور می‌کرده سگی ولگرد است به خانه برده و از آن در قفس نگهداری می‌کرده است.

کدخبر: ۲۱۱۵۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر