کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۶۹۰
تاریخ خبر:

سود ۴۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید در صورت جدایی کریستیانو رونالدو

در بیست و چهار ساعت اخیر کریستیانو رونالدو و خبر احتمال جدایی او از رئال مادرید در صدر اخبار فوتبالی جهان قرار داشته است، بطوریکه بسیاری از ستاره های سابق دنیای فوتبال در مورد آینده این بازیکن اظهار نظرهای مختلفی کردند.

در همین مورد به گزارش نشریه مــــــارکا، هنوز هیچ منبع رسمی در مورد این اتفاق صحبت نکرده است اما پیش بینی ها از این قرار است که بنا بر محاسبات انجام شده در صورت فروش این بازیکن و جدایی وی از کهکشانی ها، مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون یورو در حساب کهکشانی ها باقی خواهد ماند. به گفته این منبع، سران رئال مادرید اگر بخواهند تصمیم فروش رونالدو را بگیرند، با پیشنهادی در نزدیکی ۲۰۰ میلیون یورو اجازه جدایی به وی می دهند و پایین تر از این مقدار به هیچ انتقالی رضایت نمی دهند. در حال حاضر دو تیم منچستریونایتد و پاری سن ژرمن و همچنین تیم های چینی توانایی پرداخت چنین مبلغی را دارند.

از سوی دیگر رونالدو در حال حاضر با کهکشانی ها تا سال ۲۰۲۱ قرار داد دارد و اگر مبنا این باشد که تا سال ۲۰۲۱ با کهکشانی ها باقی بماند، با توجه به دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی اش، در مجموع ۲۰۰ میلیون یورو در حساب کهکشانی ها باقی خواهد ماند.

گفتنی است باشگاه رئال مادرید که با تصمیم عجیب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی‌اش مبنی بر جدایی مواجه شده، قصد دارد پس از پایان جام کنفدراسیون‌ها با این بازیکن و ایجنتش جلسه‌ای برگزار کند.

کدخبر: ۱۶۴۶۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر