کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۹۸۰
تاریخ خبر:

سخنرانی رهبر انقلاب در مرقد مطهر:می خواهند امام را به عنوان یک فرد لیبرال معرفی کنند

رهبر انقلاب صبح امروز در مرقد مطهر حضرت امام حضور و در جمع ده ها هزار نفر مردم حاضر در این مراسم به سخنرانی پرداختند.در بخش مهمی از این سخنرانی ایشان به برخی تصاویر ارائه شده از امام در جامعه امروز پرداختند که در بخشی از آن آمده است:
آنچه امروز عرض می کنم درباره تحریف شخصیت امام (ره) است؛ امام را نباید به عنوان صرفاً یک شخصیت محترم تاریخی نگاه کرد. بعضی اینجور می خواهند. این غلط است.

**خطر تحریف امام، به عنوان یک هشدار باید در گوش مسئولان، صاحب نظران انقلاب، شاگردان قدیمی امام و علاقه مندان این راه باشد. در داخل هم بعضی شخصیت امام را تحریف می کردند. آنها حتی در زمان حیات امام، حرفی که به نظرشان پسندیده بود به امام نسبت می دادند. بعد از رحلت امام هم همین جریان ادامه داشته، حتی تا آنجا که امام را به صورت یک آدم لیبرال معرفی می کنند.

**اگر ملت ایران بخواهد هدف ها و راه را ادامه دهد، باید راه و اصول امام بزرگوار را درست بشناسد، نگذارد شخصیت امام را تحریف کنند که تحریف شخصیت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.

**منظومه ی فکری امام دارای خصوصیات کامل یک 'مکتب فکری و اجتماعی و سیاسی' است. اولا متکی بر جهان بینی توحید است؛ ثانیا این مکتب، زنده و پویا و پرتحرک و عملیاتی بود. مثل بعضی تئوری سازی های روشنفکرانه نبود که در بحث حرف های قشنگی است، اما در عمل کارآیی ندارد. منطق، فکر و راه امام، عملیاتی بود. به همین دلیل هم پیروز شد و پیش رفت

کدخبر: ۳۳۹۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر