کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۰۰۳۴
تاریخ خبر:

سحر تبر چهره واقعی‌اش را آشکار کرد!

سحر تبار که در رسانه‌ها به "سحر تبر" مشهور شده است، سال گذشته برای اولین بار در رسانه‌های جهان دیده شد. گمانه زنی می‌شد که او برای شباهت پیدا کردن به آنجلینا جولی ۵۰ عمل جراحی داشته است. اما او در نهلایت شبیه شخصیت "عروس مرده" تیم برتون به نظر می‌رسید.

به گزارش فرارو و به نقل از اسپوتنیک، سحر به به خاطر عکس هایش با چشمان آبی کمرنگ، بینی سربالای عجیب غریب، استخوان بندی مخروطی و لب‌های درشت دختر زامبی لقب گرفت. رسانه‌ها او را به خاطر وزن ۳۹ کیلوگرمی و اینکه به دنبال شباهت پیدا کردن با آنجلینا جولی است سرزنش می‌کردند.

بعد از جنجال آفرینی با چهره شبح وارش در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که نمیخواهد نسخه دوم آنجلینا جولی باشد. بلکه او با آرایش و ابزار‌های دیجیتال برای تفریح چهره خود را تغییر می‌دهد. "تبار" اخیرا عکس‌های طبیعی و دست نخورده خود را منتشر کرد. این عکس‌ها تایید می‌کنند که او دنبال شباهت با "عروس مرده" نیست. هرچند که او از بعضی جراحی‌های پلاستیکی مثل رینوپلاستی، لیپوساکشن و روش‌هایی آرایش برای پر کردن لب‌هایش استفاده کرده است.

او سال گذشته در گفت‌و‌گویی اشاره کرد به آلیستر و شخصیت "عروس مرده" شباهت‌هایی دارد. با این حال تاکید کرد که این شباهت این هدف اصلی او نبوده است. او نمی‌خواهد شخص دیگری به نظر برسد. این چهره اینستاگرامی می‌گوید: هر موقع که عکسی منتشر می‌کنم صورتم را بامزه‌تر می‌کنم، این روش بیان من یک نوع هنر است.

کدخبر: ۲۲۰۰۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • vahid.hoseni

    هفت صبح اینم شد خبر اخه مردمو با چی میخو ای سرگرم کنی بجای این با دوتا کارشناس خب ره در اقتصاد گفتگو کن در مورد اقتصاد ایر ان وراحلی پیدا کنید تا مردم.راحت بشن از این گرفتاریا تیم.دولت که نشسته فقط نگاه میکنه

  • masina

    فیلم ها چطور؟

  • reyhane_77gh

    هنر ???

  • persiangulf

    ینی ب چشمای خودتم نباید اعتماد کنی…