کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۰۹۲۴
تاریخ خبر:

سانسا تقصیر گاف استارباکسی «بازی تاج و تخت» را به گردن جان اسنو انداخت

سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در «بازی تاج و تخت» کیت هرینگتون را مسئول اشتباه «لیوان قهوه» می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک لیوان قهوه که به نظر می‌رسید لیوان یک‌بار مصرف قهوه استارباکس است، در یکی از صحنه‌های یکی از قسمت‌های آخرین فصل «بازی تاج و تخت» جنجال فراوانی برای سازندگان این سریال به دنبال داشت. لیوانی که روی میز و جلوی امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین قرار داشت. اما مقصر این اتفاق چه کسی است؟

سوفی ترنر اولین بازیگر این مجموعه است که به این اتفاق با عنوان کردن نام کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو واکنش نشان داده است. او که در برنامه conan حضور داشت مقابل مجری معروف برنامه، اوبرایان اعتراف کرد که کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو مقصر این اتفاق است و با اشاره به عکس سکانس معروف اضافه کرد:

«این قضیه لیوان قهوه را هر روز توی زندگیم می‌شنوم،خیلی خوب است که بدانید این موضوع نسبت به تمام فصل پایانی در کنار هم بیشتر خبری شده؛ لیوان قهوه جایی بوده که صندلی کیت قرار داشته و اولش امیلیا رو مقصر این اتفاق می‌دانستیم اما فکر نمی‌کنم که او چنین کاری را انجام داده باشد! کیت تنبل است و فکر می‌کنم که این کار او باشد. لیوان مقابل میز کیت بود و همینطور که معلوم است جابجایش کرده و طوری عکس گرفته شده که همه فکر می‌کنند مقابل میز من است ولی اصلا واقعیت ندارد»

کدخبر: ۲۶۰۹۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر