کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۶۴۱۷
تاریخ خبر:

سانحه تلخ برای ستاره شنای ایران/عکس

حمید مبرز، شناگر سابق تیم ملی ایران، که در استرالیا زندگی می کند، در یک حادثه تصادف به کما رفته و همسرش نیز این سانحه جان باخته است.
به گزارش "ورزش سه"، پنج شنبه شب تصادف هولناکی در سواحل جنوبی NSW در استرالیا صورت گرفت که در این حادثه حمید مبرز، شناگر سابق تیم ملی دچار سانحه شد و همسر او در گذشت. در حال حاضر خود حمید مبرز و فرزند ۶ ساله اش در بیمارستان در حال تلاش برای بقا و زنده ماندن هستند.
این مرد ۳۹ ساله که هدایت یک ولوو را بر عهده داشته در روز پنج شنبه با یک دستگاه خودروی سوبارو در میلتون تصادف کرده و در این حادثه همسر حمید مبرز از دنیا رفته است و حال خود او نیز مساعد نیست. در حال حاضر او و فرزندش در بیمارستان بستری بوده و پروسه درمان را طی می کنند.
حمید مبرز در سال ۲۰۰۰ در بازی های المپیک سیدنی نماینده ایران را در رشته ۱۰۰ متری آزاد بود و همچنین در سال ۲۰۰۷ رکورد پروانه ۱۰۰ متری در ایران را از آن خود کرد. حالا یک مرد ۳۹ ساله به اتهام تصادف با حمید مبرز و خانواده اش و فوت همسر شناگر سابق تیم ملی دستگیر شده است.
در صحنه سنگین تصادف و حادثه، همسر مبرز احیا نشده و متاسفانه در همان لحظه فوت شد، در حالیکه حمید مبرز در ماشین گیر کرده بود و شکستگی های متعدد و آسیب های احتمالی ستون فقرات برای او ایجاد شده است.
در نهایت او از ماشینش خارج شده و به بیمارستان سنت جورج منتقل شد و تا شنبه شب با شرایط پایدار باقی ماند. کودک شش ساله نیز به بیمارستان کودکان سیدنی در رندویک منتقل شده است.

توضیحات

*

توضیحات

کدخبر: ۱۹۶۴۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر