کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۳۳۵۸
تاریخ خبر:

زن و شوهر جوان از وانت پراید به بیرون پرتاب شده و جان باختند

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پراید در جاده همدان به ملایر ۲ سرنشین جوان این خودرو را به کشتن داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت ۱۵ روز گذشته یک دستگاه پراید وانت در ۱۰۰ متری پایگاه پلیس راه جوکار ملایر واژگون شد که بر اثر این حادثه زن و شوهر جوان به بیرون از خودرو پرتاب شده و جان باختند.

وی اظهار داشت: در این سانحه خودروی وانت پراید از مسیر اصلی جاده خارج شد و به طول یکصد متر در مسیر خاکی حاشیه جاده حرکت کرده و سپس واژگون شده است.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: این خودرو در مسیر مستقیم و بدون هیچگونه پیچ واژگون شده همچنین بر اثر بالا بودن سرعت این وسیله نقلیه، حدود پنج بار غلت خورده و در آسمان چرخیده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: ۲ سرنشین حدود ۳۰ ساله که با هم زن و شوهر بودند به علت نسبتن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: اگر راننده و سرنشینان وسائط نقلیه از کمربند ایمنی استفاده کنند، در شدید ترین سوانح نیز مجروح می شوند.

وی افزود: بسیاری از سرنشینان وسیله نقلیه اقدام به استفاده از کمربند ایمنی نمی کنند و این افراد هنگام واژگونی خودرو به بیرون پرت شده و سر آنها با سطح آسفالت و سنگ برخورد کرده و جان خود را از دست می دهند.

لازم به ذکر است، طبق آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، ۱۱۴ نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که ۸۶ تن از جان باختگان مرد و ۲۸ نفر نیز زن بوده اند.

کدخبر: ۱۷۳۳۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    با پنج بار چرخش،اونم توی حلبیه پراید،کمر بند هم بسته بودن فرقی براشون نمیکرد…

  • ali.tehran

    حالا این آشغالو بسازید هی مردم بمیرن،قبر ستون پربشه بخاطر جیب حضراااااااااات

  • mania4522

    مسئولان که عین خیالشون نیست این حلبی ها رو با این قیمت میدن دست مردم بعدم میگن ح مایت از قشر ضعیف. مردمی هم که اینا رو می خرن فکر میکنن دیگه آخر ماشین و امنیت رو سوار شدن با پراید هفتاد تا هم نباید بری بعد تو جاده با 140 تا چنان لایی میکشن و ازت سبقت میگیرن که… کجا میری حالا اینقدر عجله داری؟؟؟ ? ?

  • rezapirsay

    توهین نکنین وانت پرایدچیه تابوت گران قیم ت

  • elnazi

    پراید کم بود وانتشم اضافه شد به جمع قاتل ان

  • jm.1987

    پس مشکل پیدا شد. کمربند ایمنی.هرچند زیاد طول کشید ولی خیلی خیلی ممنون.