کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۲۴۰۹
تاریخ خبر:

دیدار با تتلو منجر به شکست رئیسی در انتخابات شد؟

انتخاب به نقل از المانیتور نوشت: اصولگرایان در ایران در حالی که سرشان را می خارانند به این فکر میکنند که چرا رقابت ریاست جمهوری را واگذار کردند. برخی بر این باورند که دیدار رییسی با یک رپر جوان ایرانی عامل شکست رییسی بوده است.

این دیدار بین امیر تتلو و رییسی با هدف جذب رای حوانان صورت گرفت اما در نهایت به قیمت شکست او تمام شد.

امیر حسین مقصودلو در حالی که آستین هایش را بالازده بود و تتوهای او پیدا بود با لبخندی بر لب کنار رییسی نشست. این رپر جوان به خاطر آهنگ هایش درباره زندگی و عشق معروف است اما این ظاهر غیر موجه او ۴ میلیون فالویر در اینستاگرام و ۱٫۲ میلیون هوادار در فیس بوک دارد که به تتلیتی ها معروفند. ظاهر او عمدتا با موهای بلند و پیرسینگ چانه است. همه اینها برای اینکه بتوان این شخصیت را به اصولگرایان چسباند، خیلی سخت است.

نشستن تتلو و رئیسی در کنار یکدیگر عجیب و غریب بود. تتلو کار خود را یک دهه پیش آغاز کرده و آلبوم ها و موسیقی هایی را بدون مجوز وزارت ارشاد ایران منتشر کرده است. رییسی تولیت آستان قدس رضوی است. تتلو دوبار تا کنون بازداشت شده .یک بار در سال ۲۰۱۳ به جزم حضور در کانال های غیر مجاز ماهواره ای و بار دیگر در ۲۰۱۶ که این بار به مدت ۶۲ روز به جرم تشویق به فساد در میان جوانان از طریق موسیقی اش دستگیر شد.

در یکی از ویدئوهای مربوط به دیدار رییسی و تتلو، او به رییسی می گوید که اگر به او مجوز داده می شد موزیک ویدئو آهنگ امام رضا را در حرم میساخت. شایعات زمانی آغاز شد که گفته شد تتلو اجازه برگزاری کنسرت در مشهد را دریافت کرده است. چنین مراسمی به کل با رویکردهای پدر زن رییسی و امام جمعه مشهد در تضاد بود. علم الهدی اجازه برگزاری هیچ کنسرتی را در مشهد نمیدهد .

بسیاری از ایرانی ها این شیرین کاری تبلیغاتی را بی صداقتی در سیاست خواندند و این دیدار را به سخره گرفتند.

تتلو در ابتدا از شهردار تهران محمدباقر قالیباف حمایت کرده بود. کسی که آموزش موسیقی را در مراکز فرهنگی شهرداری در سال ۲۰۱۴ ممنوع کرده بود. تتلو صدای خود را ضبط کرد و در کانال تلکرامی اش گذاشت. تتلو بعد از کناره گیری قالیباف به نفع رییسی از رییسی حمایت کرد. برخی از ایرانیان فکر میکنند دیدار تتلو و رییسی با امید مجوز گرفتن برای آهنگ هایش با رضایت خود او برگزار شده است.

پس از انتخابات حامیان روحانی به خیابان ریختند و دیدار رییسی و تتلو را مسخره کردند. جک های مختلفی در فضای شبکه های اجتماعی میان مردم رد و بدل می شد.

با روشن شدن نتیجه انتخابات بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی دیدار رییسی و تتلو را دلیل شکست رییسی خواندند.

یک اصولگرا در توییتر خود نوشت پیروزی روحانی عجیب نبود چرا که همه حامیان قالیباف به رییسی رای ندادند. دیدار تتلو و رییسی فاجعه بود.

اینکه چه تعداد رای به دلیل این دیدار از سبد رای رییسی خارج شده معلوم نیست اما آنچه روشن است این است که این دیدار تصویر رییسی را بین اصولگرایان تخریب کرد. به محض اینکه روحانی پیروزی شد تتلو به پست گذاشتن در اینستاگرام خود ادامه داده است.

شاید اینکه دلیل شکست رییسی را تتلو بدانیم کمی اغراق آمیز باشد اما این ایده که دیدار با یک رپر میتواند شانس ریاست جمهوری یک کاندیدای اصولگرای را افزایش دهد خنده دار بود. بیایید با واقعیت ها مواجه شویم: رییسی چه بخواهد چه نخواهد تا زمان های بسیار به این ماجرا شناخته خواهد شد.

کدخبر: ۱۶۲۴۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mazdak

    حال بهم زن

  • arashk.ya

    اکثر هنرمندان به چه امیدی از روحانی طرف داری کردن؟

  • pari3

    من از اینکه اینکه به اشخاصی مثل تتلو یا هر هنرمند زیرزمینی دیگه بها داده بشه بدم نمیاد ، ولی اینکه در موقع انتخابات بریم سراغ اینجور افراد کم کم داشت نظرم رو نس بت به رییسی تغییر می داد

  • alikhan

    بسی خندیدیم???

  • ash.cool

    تتلو آدمیه که مشخص نمی کنه کدوم وریه! ای نوریا فکر می کنن اونوریه اونوریا فکر می کنن اینوریه کلا موجودی بس عجیب است

  • humance.8

    میگم واقعا جریان این دیدارو نمیدونید یا عمدا خودتونو میزنید به اون راه. بابا جری ان این بوده رییسی پرواز داشته به مشهد قب ل از پروازش این تتلو میاد به دیدنش و ریی سی هم قبول میکنه ببینش حالا این وسط یه ش خصی هم ازشون فیلم میگیره یعنی خود تتلو ب دون قرار قبلی میره پیش رییسی یعنی اگه قب ول نمیکرد ببینش کار خوبی بود !؟ حالا جال به رقیب یه جوری نشون دادن که انگار خود ر ییسی رفته پیش تتلو و بهش التماس کرده که بذار باهات یه عکس بگیرم. زشته واقعا این کارا حالا خوبه روحانی صدتا بدتر از تتلو حمایتش میکردن

  • alikh1973

    رئیسی بنده خدا خودش خبر نداشت چجوری تخری ب شد وسط خستگی و شلوغی انتخابات کدوم شیر پاک خورده بلیط اشتباهی داد دستش یعنی هر چقدر تلاش میکردن نمیتونستن در این حجم رئ یسی رو تخریب کنن تتلو ضامن نارنجک بود رئ یسی کشید

  • ebrahimi.ali68

    بابا بیخیال شید دیگه.وقتی نتیجه آرا اعلا م میشه،یعنی قضیه تمام شده هست و همه باید قبول کنیم.دیگه دنبال کدوم مقصر میگردید؟ بسه دیگه،خسته شدیم .

  • reza7711

    صددرصد تاثیر داشته اما اگرهم اتفاق نمیاف تاد بازم رییسی رای نمیاورد و رییس جمهور نمیشد

  • ناشناس

    تتل با عباس جدیدی هم دیدار داشت ?

  • babooneh

    آقایshiraliشما داری کی رو گول میزنی؟ آقا ی رییسی اینقدر مهربونه که دلش نیومد به ت تلو نه بگه؟ها؟

  • babooneh

    ???وسط خستگی یه شیر پاک خورده ای بلیط اش تباهی داد دستش؟چه بی کس و تنها بوده?

  • masoudz99

    نکته جالب اینجاست که امثال تتلو و سایر خ واننده ها ، به خاطر قُضاتی همچون رئیسی و طیف حامیان وی مجبور به #زیر_زمینی_بودن و #غیرمجاز خوندن میشن و در نهایت به سمت #زندان هم پیش میرن . پارادوکس ماجرا این مسئله بود …

  • toty12

    واقعا که حالت داره گفتن تتلو توبه کرده ب ود ما که خدا نیستیم نعوذ بالله خدا با خد ا بودنش توابین رو دوست داره و می پذیره

  • shahram111

    شیرعلی چه باحال جریان دورویی و ریاکاری ر و قشنگ تعریف میکنه.???

  • moualem

    اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است.

  • mahammad

    احمدی نژاد تو جلسه سوال مجلس سال نودش جم له ی قشنگی گفت اینکه موقع انتخابات اقشار خاصی رو بیاریم جلو دوربین و بعد انتخابا ت برین پاچه ی اون گروها رو بگیریم درست ن یست. این تناقض ها یه روز کار دست ادم مید ه.

  • edraki30

    تتلی ریسی

  • mary

    تتلو بزرگترین خدمت رو به روحانی کرد ،دست ش درد نکنه ،برگ برنده روحانی بود

  • behroz.m

    فکر ۴میلیون فالور بود.فکر کرد با این حرک ت ۴میلیون رفت رو رای های نداشتش.من هنوزم موندم اون ۱۵میلیون به چی رای دادن

  • mehrdad22

    آخه فالوئرهای تتلی خان چندتا بچه خورده ه ستن…. طرفدارکجابود…

  • saamini

    ???????

  • mehdi.irani

    راست گفتند که چوب خدا صدا نداره. چون آقا ی رئیسی و آقای قالیباف و در کنار آن ها آ قای میرسلیم بنا را بر این گذاشته بودند ت ا دولت حاضر را در صدا و سیما و رسانه‌ها تخریب کنند و دست به تحقیر این دولت زدند. به جای اینکه هر یک از کاندیداها به برنا مه های آینده خود بپردازند دست به خراب کر دن دولت آقای روحانی زدند. آیا این دولت د و مورد کار خوب و اساسی در کارنامه خود ند ارد؟!! عده ای تخریب و تحریف می کنند و اس مش را می گذارند انتقاد. آیا این واقعاً ب ه دور از انصاف و انسانیت نیست؟!

  • elnazi

    میتونستن ایستاده باهم ملاقات کنن .. نرن بشینن چرت و پرت بهم بگن..قصه های بی سر و ته ..من به ریسی رای دادم ولی از تتلو مت نفر بودم

  • tu6an

    امیرشیرعلی عزیزاین دیدارو ماسمالی کردی د مت گرمحالا بشین نامه رائفی پورو ماسمالی کن??لطفا با دیدار این دو بزرگوار کنار بی امگه الکیه یهو بری کاندید ریاست جمهوری ب بینی

  • alibavi

    این تتلو چی داره که یه عده آدم خودشونو ب راش قربونی میکنن؟یه آدم منفور فاسد معلوم الحالیه که عکساش و فیلمهای مستهجنش هنوز تو شبکه ها هست ،سیاسیون باید زرنگ تر ای ن حرفا باشن و بخاطر چهار رای بیشتر وجهه ی خودشونو تخریب نکنند.

  • 74.amir.hosein.gh

    ملاک حال فعلی افراد است… تتلو رو بی جهت و مفت قضاوت نکنید