کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۵۱۴
تاریخ خبر:

دستگیری مهاجمان به پلیس مشهد در شب چهارشنبه سوری

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۲ نفر از مهاجمان به نیروی انتظامی مشهد در شب چهارشنبه سوری، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش ایرنا ،‌سردار بهمن امیری مقدم ، یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح ساختمان کلانتری ۲۴ طبرسی مشهد افزود: چند نفر دیگر نیز که تصاویر آنها در آن ماجرا، در شبکه های اجتماعی منتشر شده بزودی دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید.
در شب چهارشنبه سوری در هفته گذشته در مشهد عده ای با پرتاب نارنجک دست ساز به سمت خودرو راهنمایی و رانندگی، ۲ نیروی پلیس را که برای بررسی صحنه تصادفی در محدوده بلوارهای هاشمیه و هفت تیر، حضور یافته بودند، مجروح و روانه بیمارستان کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تقبیح اقداماتی از این دست و آسیب رساندن به نیروهای خدوم پلیس و آتش نشانی، گفت: این ۲ همکار پلیس بر اثر انفجارهایی که در ماشین و اطراف خودرو آنها رخ داده بود از ناحیه صورت، دست و پا دچار سوختگی شده اند و هنوز از آثار موج انفجار رهایی نیافته اند.
امیری مقدم افزود: ۱۲۰ نفری که به علت رفتارهای خلاف قانون و هنجارشکنانه در شب چهارشنبه آخر سال در مشهد دستگیر شده بودند توسط دستگاه قضایی پرونده دار و شناسنامه دار شده اند و از این به بعد شب چهارشنبه هر سال باید خود را به پلیس معرفی کنند.
او افزود: پلیس با جولان اراذل و اوباش مماشات نمی کند و به دستور موکد داده شده تا با هر کسی که بخواهد اوباشگری کرده و نظم عمومی را مختل کند بدون تعارف و با تجهیزات و امکانات در اختیار محکم برخورد کنند.

کدخبر: ۱۵۱۵۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • h4m3d

    اینا رو بزارین تو همون ماشین نارنجک واقع ی پرت کنین توش

  • khordbin

    سنگ مفت گنجیشک مفت، بالاخره یکی جواب مید ه

  • 3309555518

    شمام بموقش تلافیشو سرمردم درمیارید

  • ashil

    بالحقیقت متاسفم ،پلیس های ملت ما برادران وپدران خود ما هستند ،از خارج وارد نکردی م که باهاشون دشمنی کنیم ،چهارشنبه سوری ح اضر بودن که سوختن واسیب اراذل واوباش رو از ما دور کنند اون وقت جوانان ما ما این بلارو سرشون بیارن ؟ ؟!!!ولله که حرکتی نن گ امیز بوده وافراد خاطی بلاشک باید به سز اے اعمال برسند

  • alibavi

    تاسف آوره،این چهارشنبه سوری هم شده بلای مردم.

  • amirmahdi.star.com

    دم پلیس گرم که این جور آدمای …………زود دست گیر میکنند