کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۷۳۱۴
تاریخ خبر:

دزد سابقه‌دار با بالگرد از زندان گریخت!

یک دزد سابقه‌دار با یک فروند بالگرد کوچک از زندانی در فرانسه فرار کرد. این دزد که رضوان فاید نام دارد و ۴۶ ساله است، روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه صبح توانست از زندان «رئو» در جنوب پاریس بگریزد. پلیس می‌گوید دست کم ۳ مرد مسلح در این فرار بزرگ به او کمک کرده‌اند.

به نوشته رسانه‌های فرانسه، ساعت ۱۱ و ربع، سه نفر به مأموران زندان مراجعه کرده و خواستار آزادی دوست‌شان رضوان فاید شدند. طبعا اجازه آزادی دوست آن‌ها داده نشد، اما مردان مسلح تنها دقایقی بعد موفق شدند او را فراری بدهند. این سه مرد بالگرد کوچکی را در تنها حیاط زندان که فاقد حفاظ کافی بود نشاندند و مرد زندانی که در سالن ملاقات حضور داشت بلافاصله خود را به بالگرد رساند.

دو نفر از همدستان زندانی فراری بامداد همین روز سلاح در دست به یک باشگاه هوانوردی تفریحی در حوالی پاریس و در نزدیکی زندان رئو وارد شده و یک خلبان را به گروگان گرفتند. آن‌ها سپس از خلبان خواستند تا آن‌ها را با یک فروند بالگرد کوچک سمت زندان ببرد.

بالگرد پس از انجام عملیات به نقطه‌ای در شمال پاریس پرواز کرده، سپس سرنشینان از آن پیاده شدند. پلیس فرانسه می‌گوید رضوا فاید پس از آن با یک خودرو رنو سیاه رنگ از محل دور شده است . همدستان فراری به غایت ورزیده بوده‌اند

یوان کارار، دبیر سندیکای زندان‌های فرانسه می‌گوید همدستان زندانی فراری به غایت ورزیده و کارکشته و نیز مسلح به چندین سلاح مرگبار بوده‌اند.

منبع: یورو نیوز

کدخبر: ۲۱۷۳۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mostafa1276

    ایول، عجب فیلمی بوده ،بالاخره بدونه از د استان‌های این فیلما حقیقی شدش??

  • hamedali

    رفقاش لابد فیلم کانگستری زیاد دیدند که ه مچه نقشه ای کشیدند !!!

  • mohsen01

    میگید بالگرد کوچک اما تصویر یکی از بزرگت رین بالگردهای سیکورسکی دنیا رو گذاشتید

  • severes

    واقعا تصور هفت صبح از بالگرد کوچیک چیه؟ تیترش تصوراتمو نابود کرده!!