کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۰۰۴۲۳
تاریخ خبر:

درمان ریزش مو با مک دونالد!

ترکیب شیمیایی در مک دونالد می‌تواند ریزش مو را درمان کند. دانشمندان ژاپنی در تازه‌ترین کشفیات مطالعاتی خود، متوجه این نکته شده اند که، مواد شیمایی که در مک دونالد وجود دارد می‌تواند از بروز ریزش مو جلوگیری کند.
تیم تحقیقاتی سلول‌های بنیادی از دانشگاه ملی یوکوهاما با استفاده از دی متیل پلی سیلوکسان، که یک روش ساده برای ریزش مو است؛ بر روی موش‌ها آزمایش کردند که در نوع خودش یک روش پیشگامانه در هنگام انتقال به سلول‌های پوست انسان محسوب میگردد. کشف ریشه ریزش مو در این زمینه برای اولین بار اتفاق می افتد.

HFG ها، سلول‌هایی که باعث ایجاد فولیکول می‌شوند و به عنوان یک ماده گرانقیمت دارو‌های ریزش مو محسوب می‌گردند که استفاده از دی متیل پلی سیلوکسان موجود در آن برای پیشرفت در درمان بسیار موثر است.

آن‌ها می‌گویند کلید تولید انبوه سلول‌های HFG، انتخاب مواد این ساندویچ‌ها برای کاشت میکروب‌های ریزش مو بوده است. ما از کمپلکس دی متیل پلی سیلوکسان که قابلیت نفوذ اکسیژن دارد استفاده کردیم؛ و این کار بسیار نتیجه بخش بود. این کار که به صورت همزمان انجام گردید، بر روی بدن موش‌ها باعث ایجاد بذر‌هایی به صورت پراکنده شده است.

این فولیکول‌های موکه به صورت خودکار مرتب شده اند؛ قادر به تاثیرات قوی تولید بدنه‌ای هستند که پس از تزریق به پشت موش‌های برهنه تزریق می‌شود. در طی چند روز دانشمندان گزارش دادند که؛ مو‌هایی سیاه در مناطقی از بدن موش‌ها ظاهر شده است. این روش بسیار ساده و موثر برای دانشمندا ژاپنی، موفقیت شگفت انگیزی را داشته که، جای امیدواری برای آینده دارد.
در سال ۲۰۱۶ شرکت‌های آمریکایی بالغ بر ۶ میلیارد دلار هزینه کردند که، شامل دارو‌های تسکین دهنده در زمینه ریزش مو، پوسیدگی دهان و دندان بوده است.

منبع: نیوز ویک

کدخبر: ۲۰۰۴۲۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر