کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۴۸۴۳
تاریخ خبر:

داعش برای ما مانند سگی وحشی است/ به حسابشان می‌رسیم

فرمانده کل ارتش گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.

به گزارش مهر به نقل از صداوسیما، نفت شهر هم مرز با استان دیاله عراق است و گروهک تروریستی و تکفیری داعش در آن سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پایگاه دارد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای تاکید کرد: اینجا فقط برای دفاع حضور نداریم بلکه برای شکار هم مستقریم.

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع هیچ خطری مرزهای غربی ما را تهدید نمی کند گفت: داعش برای ما مانند سگی وحشی است و نه تنها به راحتی حساب آنها را خواهیم رسید، بلکه جواب اربابان آنها را هم می دهیم.

سرلشکر صالحی آمادگی نیروهای مستقر در مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقتدرانه خواند و تاکید کرد: برای امنیت مرزها باید شکرگزار خدا باشیم و نماد عملی این شکرگزاری حضور جوانان پای کار ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزهاست که به دستور رهبرشان لبیک گفتند و مردم در شهرها و خانه های خود کاملاً آرام باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم امیر سرلشکر صالحی را همراهی کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه واکنش سریع نیروی زمینی در این منطقه مأموریتی دارد گفت: فرمانده کل ارتش برای ارزیابی توان دفاعی نیروهای واکنش سریع و بازدید تجهیزات به روز این نیروها به مناطق غربی کشور سرکشی کرد و ما آماده دستور از فرمانده کل ارتش هستیم.

در پی شایعاتی مبنی بر حضور گروهک های تروریستی در مرزهای غربی ایران اسلامی و انتشار آن در صفحه های مجازی، امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تا ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی غرب کشور حضور جدی دارد هیچ تروریستی به خود جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را نخواهد داد و با هر تحرکی در طول شبانه روز به شدت برخورد خواهیم کرد.

کدخبر: ۱۶۴۸۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • reza79

    پس چرا هیچ اقدامی نمیشه؟

  • ناشناس

    چی میگی رضا79 انگار متولد 79 هستن تو هم صاحب نظر شدی هر روز دارن تو سوریه وعراق میکشنشون میخای بالستیک بندازن تو عربستان اونام دارن

  • 1irani

    خدا قوت و دستمریزاد

  • ali.rezaei64

    زنده باد ارتش