کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۰۶۴۸
تاریخ خبر:

خرید خانه در گران‌ترین منطقه تهران چقدر آب می‌خورد؟

قیمت خرید و فروش مسکن در منطقه یک افزایش قابل توجهی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

به گزارش خبرانلاین، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی بانک مرکزی در اردیبهشت ماه سال جاری ۶۰۵ فقره معامله در این منطقه صورت گرفته است.

بررسی ها نشان می دهد متوسط قیمت ملک در این منطقه اندکی بیش از ۲۶ میلیون تومان است اما واحدهای مسکونی معامله شده در این منطقه، طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران در قیمت هایی پایین تر از این میزان نیز بوده است.

بر این اساس در فروردین ماه امسال یک واحد آپارتمان با ۲۱ سال سن در شهرک نفت، به قیمت متری ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شده است.

واحدی دیگر در محله چیذر با ۴۱ سال قدمت ساخت به قیمت متری ۱۵ میلیون تومان فروش رفت. بر این اساس این واحد مسکونی با متراژ ۱۰۳ متر در کل یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان معامله شد.

در محله امامزاده قاسم گلاب دره که محله ای ارزان تر از سایر محله‌های منطقه یک شهرداری است نیز واحدی مسکونی با متراژ ۵۷ متر، با قدمت ۸ سال به قیمت ۷۴۳ میلیون تومان معامله شده است.

به این ترتیب بهای این معامله به ازای هر متر مربع ۱۲ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان بوده است. در رستم آباد فرمانیه نیز واحدی با مساحت ۹۴ متر، ۱۳ سال ساخت به قیمت متری ۱۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان معامله شد. قیمت کل این ملک یک منیلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

قیمت معامله یک واحد آپارتمان در منطقه نخجوان نیز به ازای هر متر مربع ۱۹ میلیون تومان گزارش شد. این ساختمان ۴۳ سال قدمت دارد.

یک واحد آپارتمان نیز در ولنجک به مساحت ۱۲۶.۵ متر با ۲۳ سال سن، به قیمت متری ۱۸ میلیون و ۱۸۱ هزار تومان فروخته شد.

کدخبر: ۲۶۰۶۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر