کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۱۵۵۲
تاریخ خبر:

خاطرات مرتضی حیدری از روزی که قاسم افشار از او آزمون گرفت

مرتضی حیدری می‌گوید مرحوم قاسم افشار فعالیت‌های زیادی در امور خیریه داشته است.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی حیدری، گوینده شناخته شده خبر و مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید مرحوم قاسم افشار در روز آزمون ورودی او به سازمان صدا و سیما حضور داشته است.

حیدری در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین به خاطرات آشنایی‌اش با قاسم افشار اشاره کرد و گفت: «اولین خاطرات من از ورود به سازمان صدا و سیما با ایشان بود. در واقع در روز مصاحبه اولیه ورود به سازمان من ایشان به همراه آقای حکیم‌ هاشمی که اساتید برجسته ما هستند و آقای بوالی تشریف داشتند. آن روز این سه نفر با ما مصاحبه کردند که هر سه بعدها از دوستان بسیار عزیز ما شدند. آقای افشار هم همیشه برای من سمت استادی داشتند و خدا رحمت‌شان کند.»

حیدری ادامه داد: «قبل از آزمون من آقای افشار را از طریق تلویزیون می‌شناختم اما در جلسه مصاحبه اولیه ورود من به سازمان با حضور ایشان بود و بعد هم که افتخار همکاری مستقیم با ایشان را پیدا کردم و همیشه از ایشان یاد گرفتم.»

این گوینده خبر با اشاره به ویژگی‌های مثبت اخلاقی و رفتاری مرحوم افشار افزود: «آقای افشار واقعا انسانی اخلاق‌مدار، بسیار خوش‌ مشرب با اصول و در عین حال شوخ طبع بودند. ایشان علاوه بر اینکه در کارشان بسیار جدی و حرفه‌ای بودند ولی در مشی خصوصی‌شان بسیار فرد خوش‌اخلاق و خوش‌برخوردی بودند. این را همه همکارانی که از نزدیک با ایشان آشنایی داشتند و همکاری کرده بودند می‌دانستند.»

حیدری در پاسخ به این سوال که چقدر در جریان قطع همکاری مرحوم افشار با تلویزیون بوده و دلیل این موضوع نیز توضیح داد: «من از این مسائل اطلاعی ندارم، فقط می‌دانم ایشان کسالت داشتند و به خصوص چشم‌هایشان خیلی ناراحت بود ولی در عین حال همچنان فعالیت می‌کردند و در امور خیریه نیز مشارکت زیادی داشتند. ایشان صندوق قرض‌الحسنه داشتند و کارهای خیر زیادی انجام می‌دادند. همان زمان هم در سازمان صدا و سیما مشغول فعالیت بودند نیز به این امور خیریه مشغول بودند. اما شنیدم که بعد از اینکه دیگر به سازمان تشریف نیاوردند نیز همچنان آن امور را با قوت پیگیری می‌کردند.»

کدخبر: ۲۱۱۵۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • majid.kh

    خدا رحمتش کنه

  • peyman0917

    چرا تا زنده بود يادش نبوديد؟