کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۵۰۵۲
تاریخ خبر:

حریف ایران در فاصله یک روز تا جام جهانی یتیم شد

پس از قبول مربیگری رئال مادرید توسط لوپتگی که خشم رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را در پی داشت، او از هدایت این تیم در جام جهانی روسیه کنار گذاشته شد.

لوپتگی روز گذشته به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد و پس از جام جهانی، هدایت سپیدپوشان را برعهده خواهد گرفت. با این حال، تصمیم او برای این انتقال به شدت مورد انتقاد مسئولین فدراسیون اسپانیا قرار گرفته و صحبت‌های بسیاری علیه او در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده است. نشریات معتقدند که روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، از این تصمیم به شدت عصبانی و ناراحت است و معتقد است که زمان بندی اعلام این موضوع، تمرکز تیم ملی اسپانیا را به هم خواهد زد.

در نهایت امروز روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا در یک نشست خبری خوری اعلام کرد :« پس از بررسی آنچه که اتفاق افتاد، بر این شدیم که لوپتگی را از سمت خود اخراج کنیم. در واقع موظف بودیم که واکنشی جدی نسبت به اتفاقات دیروز نشان دهیم.»

او ادامه داد:« شرایط بسیار سخت و پیچیده است ولی اخراج، بهترین راه حل بود. جانشین لوپتگی؟ در کوتاه ترین زمان ممکن جانشین او را معرفی خواهیم کرد. اسپانیا تیمی متعلق به همه ملت اسپانیاست و رفتار اخیر سرمربی تیم ملی مورد قبول هیچکس نبود. شاید با اخراج لوپتگی الان به شدت تضعیف روحیه شده باشیم ولی در آینده، این مساله ما را قدرتمندتر خواهد کرد.»

طبق ادعای کاروسل دپورتیوو، بازیکنان اسپانیا تهدید کرده بودند که اگر لوپتگی اخراج شود، واکنشی جدی نشان خواهند داد. به نظر می‌رسد حریف ایران وارد بحرانی جدی شده است.

کدخبر: ۲۱۵۰۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha_1360

    اینا میخوان ما رو تحقیر کنن. ما رو میبرن میگن دیدین بدون مربی هم بردیمتون

  • alireza1348

    امداد غیبی