کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۶۱۳۰۳
تاریخ خبر:

حذف تاریخی ایران از جام جهانی فوتبال جوانان

پرتغالی ها با گلی که در دقیقه ۸۶ وارد دروازه ایران کردند موفق شدند ضمن صعود به مرحله بعد، ایران را از ادامه حضور در جام جهانی جوانان محروم کنند.

گل اول دیدار را رضا شکاری برای تیم ملی ما در دقیقه چهارم زد اما در دقیقه ۵۴، دیه گو گونچاوز توپ ارسالی از روی نقطه کرنر که با دفع ناقص دروازه بان ایران همراه شده بود را با شوتی فنی و زیبا وارد دروازه ایران کرد. در ادامه و در دقیقه دقیقه ۸۶، توپ ژانده سیلوا که از جناح چپ وارد محوطه جریمه ایران شده‌ بود، با برخورد به مدافعان کشور به داخل دروازه ایران غلتید تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

شاگردان امیرحسین پیروانی در حالی بازنده این بازی بودند که در دقیقه ۷۲ می توانستند روی ضربه امید نورافکن که به دست دلگادو برخورد کرده بود، صاحب یک ضربه پنالتی شوند و نتیجه را به سود خود تغییر دهند.

با این حال داور دیدار که ابتدا ضربه پنالتی به سود ایران را اعلام کرده بود در ادامه به ویدئو چک متوسل شد و در بازبینی این صحنه، تصمیم خود را باز گرداند تا جوانان ایران اولین قربانی این پدیده جدید در تاریخ فوتبال باشد.

کدخبر: ۱۶۱۳۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    این پیروانی رو ازکجا آوردن؟ بعداز اکبرمح مدی که تیم هارو میبرد اوت میکرد حالا نوب ت پیروانی شده، این درحالتیه که اکبرمحمدی تازه مربی شده و باتجربه، دیگه باهاش کار ندارن!

  • 74.amir.hosein.gh

    خرد بینو با خودتون ببرین خخخ

  • rex

    تا اینجا هم دمتون گرم

  • ash.cool

    یکی برای من چند تا از موفقیت های آقای پی روانی رو نام ببره

  • sha44

    گزلرشکر فهمید ایراد و نقطه ضعف تیم از کج است وراه رفعش چیه اما اقای پیروانی بعد ا ز عوض کردن دو تا برد با باخت هنوز نفهمید ه، تا 4 سال دیگه هم نمیفهمه، اخه فدراسیو ن چرا با ابروی فوتبال ایران اینجوری بازی میکنید

  • kool1980

    ؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟!!؟؟!!