کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۹۹۴۰
تاریخ خبر:

جنجالی‌ترین فیلم نوید محمدزاده بالاخره مجوز اکران گرفت

سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد: قراداد نمایش فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان برای اکران از ۲۹ آذرماه درگروه آزاد ثبت شد.

غلامرضا فرجی درباره مصوبات جلسه دوشنبه ۱۳ آذرماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: قرارداد فیلم «عصبانی نیستم» برای دو هفته آینده یعنی اکران از ۲۹ آذر ثبت شد و این فیلم در گروه آزاد اکران خواهد شد.

او همچنین گفت: قرارداد فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» برای ثبت در شورای پروانه نمایش این هفته ارائه نشده است.

«عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان و محصول سال ۱۳۹۲ است که نوید محمدزاده و باران کوثری بازیگران اصلی آن هستند و در جشنواره‌ی فیلم فجر همان سال به نمایش درآمد و سرانجام پس از ۴ سال اکران عمومی می‌شود.

«عصبانی نیستم» داستان یک دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش را از دست ندهد.

فرجی درباره دیگر مصوبات جلسه‌ی اخیر شورای صنفی نمایش گفت: فیلم «آینه بغل» به جای «انزوا» از روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود و فیلم «خفگی» هم فقط در سرگروه زندگی تعویض خواهد شد اما اکران «انزوا» و «خفگی» در زیرگروه‌های خود ادامه خواهد داشت.

به گفته او در سرگروه «زندگی» پس از «خفگی» فیلم «شکلاتی» اکران خواهد شد و فیلم «فهرست مقدس» ویژه مدارس (در نوبت صبح) در گروه آزاد اکران می‌شود.

کدخبر: ۱۸۹۹۴۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر