کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۹۸۵۸
تاریخ خبر:

جزییات جنایت‌ سحرگاهی امروز در اراک؛ پنج کشته و چهار مجروح

قاتل فراری امروز پنج نفر از اعضای دو خانواده را در اراک به قتل رساند.

تیراندازی در خیابان طالقانی سه کشته و دو زخمی و تیراندازی خیابان سی متری دو کشته و دو زخمی برجای گذاشته است. حال یکی از مجروحان هم وخیم گزارش شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را تسویه حساب شخصی دانست و گفت : چهار نفر براثر این تیراندازیهای مصدوم شدند که یکی از مصدومان کودک است .

سرهنگ خلج افزود : قاتل از متهمان سابقه دار است و این حادثه در ۲ مرحله ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه و ۶ و ۴۶ دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان ۳۰ متری کوی علی ابن ابیطالب اتفاق افتاد.

وی گفت: در تیراندازی خیابان انقلاب ۲ خانم و یک مرد و در تیراندازی ۳۰ متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان افزود : قاتل دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود.

یک منبع آگاه هم می‌گوید قاتل از متهمان سابقه دار بوده و با انگیزه انتقام جویی شخصی در ساعت های پنج و چهل و پنج و شش و چهل و شش دقیقه در خیابان طالقانی و خیابان سی متری کوی علی ابن ابیطالب دو خانواده را هدف قرار داده است و هم اکنون با یک خودرو سمند متواری است.

کدخبر: ۱۳۹۸۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • kamran2020

    اگه این سابقه دارا این جور آزادانه جولان ندن این مسائل پیش نمیاد

  • Ali2072

    اينك پارسال يك نفر را كشته واسه چي ازادش ميكنيد تا جون چند نفر ديگه راهم بگير،دل مون خوش بود امنيت هست،حالا از بس همديگه را با تفنگ ميكشن ادم بايد اشهدشا بخونه و از خونه بره بيرون