کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۱۵۸۶
تاریخ خبر:

جریمه ۴۰۰ هزار تومانی خودروهای متخلف

رئیس پلیس راه کشور گفت: در کنار توقیف وسایل نقلیه رانندگان متخلف، جریمه ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی نیز برای اعمال قانون متخلفان در نظر گرفته شده است.
به گزارش صبحانه، سردار حمیدی، رئیس پلیس راه کشور گفت :طرح پیمایش هوشمند تردد ناوگان در سال ۹۶ در حوزه ناوگان باری کشور نیز اجرایی می‌شود.
وی افزود: تعداد یک هزار دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور و یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین لیزرگان در پاسگاه‌های پلیس راه بر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی نظارت دارند.
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس اظهارکرد: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی پلیس، علاوه بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت موجود پلیس راه، تعداد ۳ هزار نیرو به پلیس راه های کشور اختصاص داده شده است.

حمیدی در خصوص ابزارهای بازدارنده پلیس برای مقابله با متخلفان تصریح کرد: توقیف وسیله نقلیه تا ۷۲ ساعت، اعمال قانون وسیله نقلیه از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و ثبت نمرات منفی ابزارهای بازدارنده ای است که نسبت به رانندگان با تخلفات حادثه ساز اعمال خواهد شد.

کدخبر: ۱۵۱۵۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alibavi

    همه ی اینا خوبه ولی پلیس اینم در نظر داش ته باشه که جاده هم باید بی مشکل وعلائم د ر مسیرها فراوان نصب باشه.به همه ی مامورا ن زحمتکش پلیس خسته نباشید میگیم.

  • peyman0917

    جريمه لازمه ولي اول بايد شرايط أيده ال ي ك خيابان و جاده مهيأ باشه تا بتوان در آن رانندگي كرد.

  • moualem

    بهانه خوبی دست پلیس راه افتاد.