کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۴۹۴۴
تاریخ خبر:

جانشین زیدان از تیم ملی اسپانیا رسید

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از جام جهانی، هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد گرفت.

باشگاه رئال مادرید، لحظاتی قبل در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که جولین لوپتگی، سرمربی حال حاضر تیم ملی اسپانیا، بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، رسماً هدایت رئال مادرید را برعهده خواهد داشت.

در شرایطی که از مائوریتسیو ساری، آنتونیو کونته و مائوریتسیو پوچتینو به عنوان گزینه های مدنظر رئال مادرید برای جانشینی زیدان که ابتدای ماه جاری از سمت خود استعفا داده بود، یاد می شد، مسئولان باشگاه رئال مادرید با اعلام این خبر، دنیای فوتبال را تحت تأثیر قرار دادند.

جولین لوپتگی، پیش از اینکه هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده بگیرد، سابقه هدایت رده های سنی مختلف تیم ملی اسپانیا را نیز برعهده داشته است، امّا پورتو مطرح ترین تیمی بوده که او هدایتش را برعهده داشته است.

وی در فصل ۲۰۰۹/۱۰ نیز هدایت تیم دوم رئال مادرید را برعهده داشته است. جولین لوپتگی ۵۱ ساله در دوران حرفه ای اش، هم برای رئال مادرید و هم بارسلونا سابقه بازی دارد و با رئال مادرید در فصل ۱۹۹۰ فاتح لالیگا شده است. او با بارسلونا سوپرکاپ اسپانیا را در سال ۱۹۹۴ فتح کرده است. لوپتگی به عنوان سرمربی، تیم زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال اسپانیا را به قهرمانی اروپا رسانده است.

کدخبر: ۲۱۴۹۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر