کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۸۷۷۴۳
تاریخ خبر:

جاده چالوس قفل شد / بارش برف و باران در جاده های کشور

چالوس به علت بارش برف و حجم زیاد خودروها، در تمامی محور دارای ترافیک بسیار سنگین است. به صورتی که در حال‌ حاضر زمان سفر از کرج تا چالوس به حدود ۸ ساعت رسیده است. رئیس پلیس راه استان البرز از بارش پراکنده برف و ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: ترافیک دراین محور از جنوب به شمال در محدوده میدان حافظ کرج تا تونل کندوان، سنگین است.
در زمان حاضر نیز در محدوده دیزین تا کندوان، شاهد بارش برف پراکنده در جاده چالوس هستیم که لازم است رانندگان درهنگام سفر، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. با توجه به بارش برف، همراه داشتن زنجیر چرخ بویژه در جاده کرج - چالوس ضروری است. همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است. در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند. با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارش در استان البرز، ضرورت دارد رانندگان قبل از سفر، از وضعیت راه ها مطلع شوند.

××××

همچنین رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال‌ حاضر در اکثر محورهای استان‌های زنجان ، چهار‌محال‌بختیاری، گلستان، مازندران، محور مریوان ، ایذه - ده‌دز ، ایذه - باغ ملک شاهد بارش باران هستیم. در اکثر محورهای استان اردبیل، ارتفاعات محور کندوان برف می‌بارد. رحمانی در پایان به رانندگان توصیه کرد که از وسایلی همچون زنجیر چرخ هنگام سفر به مناطق کوهستانی استفاده کنند.

کدخبر: ۸۷۷۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر