کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۶۶۸
تاریخ خبر:

تیم ملی فوتبال لباس آدیداس می‌پوشد؟

تیم ملی فوتبال ایران از این به بعد با لباس‌های برند آدیداس وارد زمین می‌شود؟ یا فدراسیون فوتبال Joma و Arrear را ترجیح می‌دهد؟

محمد درخشان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با اشاره به این که دیشب برند آدیداس به این فدراسیون نامه نوشته و شرایطش را عنوان کرده به خبرگزاری ایسنا می‌گوید: حدود ۱۰ دقیقه قبل جواب نامه برند آدیداس از سوی فدراسیون فوتبال داده شد تا مذاکرات بر سر شرایط عنوان شده ادامه یابد. آنها پیشنهاد کردند که سفارشات خود را به صورت یک ساله به آنها ارائه کنیم و ما نیز شرایط خود را در این زمینه به آنها اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مذاکرات بر سر عدد، میزان تخفیف، محل دریافت کالا و مدت زمان ارائه سفارشات در حال ادامه است. آنها درخواست کرده‌اند که ما به صورت یک ساله سفارشات خود را به آنها ارائه دهیم. با توجه به این که قرارداد ما در صورت انعقاد ۴ ساله خواهد بود، درخواست کرده‌ایم که در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری که کمتر از یک سال است، درخواست سفارش کنیم. این سفارشات در بخش بانوان، تیم ملی امید، بزرگسالان، فوتسال، فوتبال ساحلی و… است.

درخشان در پاسخ به این که چه زمانی تکلیف برند آدیداس مشخص خواهد شد، بیان کرد: قراردادی که امضا خواهد شد ۴ ساله است اما اگر بخواهیم در این زمینه عجله کنیم این کار اصلا به مصلحت نیست. علاوه بر این که با توجه به این که با شرکت آل‌اشپرت به تفاهم رسیده‌ایم، فعلا می‌توانیم کار خود را با آنها ادامه دهیم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه و در پاسخ به این که چه برندهای دیگری پیشنهادهای خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند و کمیته بازاریابی در حال بررسی کدامیک از این پیشنهادهاست، گفت: علاوه بر برند Adidas، برند Joma اسپانیا، یک برند ایتالیایی به نام Arrear، یک شرکت هنگ‌کنگی که با برند نایکی آمریکا همکاری می‌کند و شرکتی از چین پیشنهادهای خود را ارائه کرده‌اند که به ترتیب اولویت در حال مذاکره با آنها هستیم.

کدخبر: ۴۲۶۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر