کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۰۷۸۷
تاریخ خبر:

تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران آغاز شد

با تجهیز خطوط پژو ۲۰۰۸ تولید این محصول در شرکت ایران خودرو آغاز شد. این مدل خودرو۲۰۰۸، نمونه محصولی است که تولید آن کمتر از شش ماه گذشته در اروپا شروع شده است.

به گزارشعصرایران به نقل از ایکو پرس، تجهیز خطوط تولید محصولات ایکاپ پس از امضای قرار داد ایران خودرو و پژو آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی شده، نخستین محصول ۲۰۰۸ نیز در اسفند ماه تولید شد.

این خط تولید با سرمایه گذاری شرکت ایکاپ راه اندازی شده و ظرفیت تولید سالانه آن نیز بیش از۳۰هزار دستگاه است.

شرکت تام ایران خودرو پروژه خط بدنه پژو ۲۰۰۸ را در یک مناقصه بین‌المللی با حضور برخی شرکت‌های چینی و اروپایی برنده شد و تجهیز خطوط توسط شرکت تام گامی در جهت استفاده از دانش و توانمندی های داخلی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است، شرکت ایکاپ با سرمایه گذاری مستقیم و مساوی دو گروه ایران خودرو و پژوسیتروئن ایجاد شده تا برخی محصولات جدید خودروساز فرانسوی را در ایران تولید و به بازارهای منطقه نیز صادر کند

کدخبر: ۱۵۰۷۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebrahimi.ali68

    و با اختلاف قیمت دوبرابری

  • arash11

    مساله مهم ابن مناقصه اینه که ما به التفا وته قیمت بالایی که ایران برنده شده رو ،م ردم پرداخت میکنن ،حالا میخواد ۳برابرقیمت روز این مدل در هر کجای دنیا باشه ،چه ۱۰ برابر … و هر چه قیمت بالاتر ،سود شرکتی که برنده مناقصه شده بیشتر ….آخخخخخخ،تا ک ی ما دلمون برای هموطنانمون بسوزه و این و سط سودشو بعضی از آقایون ببرن و بعدش نهای تا اگه تقسیم نکرده باشن ،پرونده ای روو ب شه که طرف از ایران رفته و …. و اگرم تقسی م کرده باشه که تا ۵۰ سال دیگه همه ما این خودرو رو با ۵ برابز قیمت جهانی میخریم ، ….از ماست که بر ماست

  • ali.tehran

    وانتش کی میاد؟

  • alisoleimani

    کی تولید میشه؟ خانواده ما بی صبرانه منتظ رشیم