کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۵۵۰۷۴
تاریخ خبر:

تولید «پایتخت ۵» متوقف نشده است

امروز برخی منابع خبری از توقف پیش‌تولید «پایتخت ۵» خبر دادند، اما الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه در گفت‌وگو با آی سینما می‌گوید همه چیز روی روال است و نمی‌داند چرا چنین خبری در فضای مجازی منتشر شده است. به گفته او این مجموعه به زودی کلید خواهد خورد و بازیگران ثابت این سریال نیز در آن حضور خواهند داشت.

کانال تلگرامی سینما در خبری اعلام کرده بود پیش‌تولید «پایتخت۵» با توجه به زمان اندک باقى مانده تا شروع ماه رمضان متوقف شده و این سریال از کنداکتور تلویزیون در ماه رمضان خارج شده است.

الهام غفوری تهیه‌کننده این مجموعه در گفت‌وگو با آی سینما در این‌باره می‌گوید: «این خبر را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شده است. تیم ما در حال انجام کارها بر طبق برنامه است و همه چیز در دفتر ما روی روال است. پیش‌تولید این مجموعه نیز متوقف نشده و در حال آماده کردن آن برای پخش در رمضان ۹۶ هستیم.»

غفوری با تاکید براین‌که متوقف شدن سریال به دلیل کمبود وقت صحت ندارد ادامه می‌دهد:‌ «ما همیشه با چنین شرایطی روبرو بوده‌ایم و قرار نیست این مجموعه به چنین دلیلی متوقف شود.»

این تهیه‌کننده درباره زمان کلید خوردن «پایتخت ۵» نیز می‌گوید: «به زودی مجموعه را کلید خواهیم زد و در روزهای آینده در این‌باره اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

به گفته او تیم ثابت بازیگران این مجموعه در سری پنجم آن نیز حضور دارند و هنوز بازیگر جدیدی به آن‌ها اضافه نشده است. بر اساس خبرهای قبلی قرار است بخش‌هایی از این مجموعه در کشورهای دیگر از جمله قبرس تصویربرداری شود.

منبع: آی‌سینما

کدخبر: ۱۵۵۰۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • alibavi

    عاالیه

  • musioali

    دمشون گرم

  • ناشناس

    حیف شد عید پخش نشد! مردیم از انتظار! ولی خدایی علی البدل جاشو پر کرد با حال بود